بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

معاون اول احمدی نژاد از متهمان اصلی پرونده اختلاس است

معاون اول احمدی نژاد از متهمان اصلی پرونده اختلاس است

. ادامه راه سبز «ارس»: درحالی که طی روزهای اخیر مقامات ارشد قضائی از شناسائی باند بزرگ اختلاس که "با جعل اسناد دولتی و قضایی، میلیاردها تومان به حقوق مردم و بیت‌المال خسارت وارد کرده اند" خبر داده بودند، منابع آگاه و مطلعِ جرس، مصداق سخنان رئیس دستگاه قضائی را محمد رضا رحیمی معاول اول رئیس جمهور ذکر کردند.

خبرنگار جرس به نقل از منابع آگاه از تهران در همین زمینه خاطرنشان نمود "منظور صادق لاریجانی از مقام عالی رتبۀ دولتی که مرتکب شش میلیارد تومان اختلاس شده، کسی نیست جز محمد رضا رحیمی معاول اول رئیس دولت.

این گزارش همچنین می افزاید "در همین رابطه رئیس دستگاه قضائی طی پیام تلفنی به احمدی نژاد خبر می دهد که جرم رحیمی معاون وی از نظر قوه قضائیه محرز بود و جهت حفظ آبروی نظام بهتر است قبل از بازداشتِ وی، رئیس جمهور ایشان را عزل کند که متقابلا احمدی نژاد با سماجت از معاون اول خود دفاع کرده و از عزل وی شانه خالی می کند."

خبرنگار جرس خاطرنشان می کند "اختلاس فوق الذکر مربوط به شرکت بیمه ایران است که علاوه بر محمدرضا رحیمی، اسماعیلی عضو هیأت مدیره بیمه ایران که در دادگاه بدوی به یک سال زندان محکوم شده و یکی از اعضای هیأت مدیره بانک ملی نیز، از متهمان دیگر پرونده اند."

این منبع آگاه همچنین متذکر شد "حکم دستگیری رحیمی صادر شده، اما قوه قضائیه با توجه به حمایت رئیس دولت از وی، منتظر صلاحدید مقامات عالی نظام است."

وبلاگ "زبان سبز" نيز اينگونه آورده است:

چند روز قبل رئیس قوه ی قضائیه از کشف یک باند بزرگ جعل و اختلاس در یکی از شرکت های دولتی خبر داد و البته از کسی و یا شرکتی نام نبرد . به دنبال افشاگری این وبلاگ و متعاقب آن سایت های دیگر در خصوص رئیس این باند مافیایی ، سه روز بعد 216 نفر از نمایندگان مجلس ، در نامه ای از رئیس قوه ی قضائیه خواستند تا با عامل اصلی و سردسته ی باند که یکی از مقامات عال رتبه دولت است ، برخورد نماید. سایت الف هم با تیتر دانه درشت فاسد را دستگیر و محاکمه کنید ، نامه ی نمایندگان مجلس را منتشر کرد .

این وبلاگ پیشتر این ماجرا را دنبال کرده و با مستندات رسمی نشان داد که این فرد کسی جز محمد رضا رحیمی ، بانی تقلب در انتخابات و معاول اول آقای احمدی نژاد نمی تواند باشد . هم اکنون عکس های زیر را دنبال کنید تا یک پرده دیگر از این افشاگری را ببينيد:

==========
پيوندهاي مرتبط با اين مطلب:

» همه چيز درباره محمدرضا رحيمي معاون اول احمدي نژاد

0 نظرات :: معاون اول احمدی نژاد از متهمان اصلی پرونده اختلاس است

جديدترين ديدگاه خوانندگان