بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

افشاي جزئياتي ديگر از «كاخ فاطمي» و رحيمي معاون اول احمدي نژاد

افشاي جزئياتي ديگر از «كاخ فاطمي» و رحيمي معاون اول احمدي نژاد

. ادامه راه سبز «ارس»: سرانجام نادران به سيم آخر زد و با آوردن نام محمد رضا رحيمي به عنوان سر دسته باند مافسد اقتصادي ، به ياري قوه ي قضائيه آمد تا لاريجاني راحت تر بتواند با اين دانه درشت فاسد برخورد كند . اگر چه نادران در مصاحبه ي خود با مهر ، گفته است كه به غير از رحيمي همه اعضاي باند شبكه ي فاطمي دستگير شده اند ، اما حقيقت غير از اين است و يا اطلاعات جناب نادران در اين خصوص كامل نيست . محض اطلاع هم اكنون آقايان ( الف) ، ( ف ) و (ب) از ديگر اعضاي حلقه ي فاطمي آزادانه در حال پول شويي ، اين پول هاي كثيف اند . يك «ايست كوچك ! » در خصوص درشت ترين وام هاي بانكي سال 88 در غرب كشور و گذري به آخرين كارخانه ها و هتل هاي در دست تاسيس در همان منطقه مي تواند ، سر نخ تازه اي براي رسيدن به اين افراد باشد و گوشه ا ي ديگري از فساد محمد رضا رحيمي را آشكار كند ..

واکنش‌ها به اتهام فساد علیه معاون اول احمدی نژاد

رحیمی امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین (۷ آوریل) گفت که در دوران ریاستش بر دیوان محاسبات مجلس دو موضوع “تخلفات در بیمه” و “معوقات بانکی” را پیگیری می کرده و حالا “همان کسانی که صاحب پول های معوقه هستند و در بیمه سوءاستفاده کرده اند، در جامعه القای شبهه می کنند”.


به نظر می رسد که اشاره آقای رحیمی به سخنان الیاس نادران، نماینده اصولگرای منتقد دولت در مجلس شورای اسلامی باشد که دیروز گفته بود: “رحیمی رئیس حلقه خیابان فاطمی است که در مورد منابع فاسد و توزیع آنها تصمیم گیری می کرد و تقریبا تمام اعضای این حلقه به جز وی دستگیر شده اند و این که کسی را به دلیل مسئولیت اجرایی مستثنی کنند، نه عادلانه است و نه اقدام درستی است”.

گروهی از نمایندگان طرفدار دولت در مجلس شورای اسلامی به این سخنان آقای نادران اعتراض کرده اند و فاطمه بداغی، معاون حقوقی رئیس جمهوری ایران هم گفته است از کسانی که علیه آقای رحیمی “شبهه افکنی” کرده اند، به دستگاه قضائی شکایت خواهد کرد.

آقای نادران گفته بود: “شبکه فساد اقتصادی خیابان فاطمی متشکل از افرادی به اسامی جابر ابدالی، الیاس محمودی، مسعودی و برخی افراد دیگر بوده است که همه این افراد دستگیر شده اند”.

اما معاون حقوقی رئیس جمهوری می گوید: “بررسی های صورت گرفته از قوه قضائیه نشان می دهد که اطلاعات ارائه شده و برخی اسامی که از آنان به عنوان مجرم یاد شده نیز صحت ندارد، زیرا برخی از این افرادی که از آنان نام برده شده، حتی بازداشت هم نشده اند.”

بررسی های صورت گرفته از قوه قضائیه نشان می دهد که اطلاعات ارائه شده و برخی اسامی که از آنان به عنوان مجرم یاد شده نیز صحت ندارد، زیرا برخی از این افرادی که از آنان نام برده شده، حتی بازداشت هم نشده اند.
معاون حقوقی رئیس جمهوری در مورد سخنان الیاس نادران

الیاس محمودی، یکی از افرادی که آقای نادران از او به عنوان عضو “شبکه فساد اقتصادی خیابان فاطمی” نام برده بود هم در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفته های آقای نادران را تکذیب کرد.

او گفت: “دستگیری بنده یا تحت تعقیب قرار گرفتنم به دلیل ارتباط با خانه ای در فاطمی بیان شده صحت ندارد و بنده مسعودی و ابدالی را نمی شناسم و با آن که دوره ای با آقای رحیمی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی همکاری داشتم، سه سال است توفیق زیارت این برادر عزیز را نداشته ام”.

آقای محمودی در شرایطی به عضویت در شبکه فساد اقتصادی متهم شده که در گذشته ریاست حفاظت اطلاعات قوه قضائیه و ریاست مجتمع قضائی ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی را به عهده داشته است.

هنگامی که او رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه بود، گزارش هایی در مورد دستگیری اعضای یک هیأت تحقیق و تفحص از قوه قضائیه توسط او منتشر شد.

ریاست آقای محمودی بر مجتمع قضائی ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی هم در اسفندماه سال ۱۳۸۵ هنگامی پایان یافت که در پی فرار شهرام جزایری از زندان، رئیس وقت قوه قضائیه ایران دستور برکناری رئیس این مجتمع را صادر کرد.

قوه قضائیه کوتاهی می کند

از سوی دیگر و همزمان با انتشار گسترده اظهارنظرهای مخالف با سخنان آقای نادران در رسانه های نزدیک به دولت، علی مطهری، یکی دیگر از نمایندگان اصولگرای منتقد دولت در مجلس شورای اسلامی از محمود احمدی نژاد خواسته است زمینه برخورد با معاون اول خود را فراهم کند.

آقای مطهری به خبرگزاری مهر گفت: “قرائن نشان می دهد که اتهام رحیمی جدی است و آقای احمدی نژاد که منادی شعار عدالتخواهی است باید در برخورد با اتهامات او پیشقدم شود”.

او قوه قضائیه را به کوتاهی در برخورد با اتهامات مسئولان بلندپایه، از جمله آقای رحیمی متهم کرد.

آقای رحیمی در شرایطی به اداره یک شبکه فساد اقتصادی متهم شده است که خود ریاست ستاد مبارزه با فساد اقتصادی را به عهده دارد و امروز هم بخشنامه ای تازه در این مورد ابلاغ کرده است.

برخی اقدامات او در دوره هفتم مجلس و هنگامی که ریاست دیوان محاسبات را به عهده داشت نیز مورد انتقاد برخی نمایندگان مجلس، از جمله آقای نادران بود.

آقای نادران عقیده داشت که برخورد تند آقای احمدی نژاد با اعضای هیأت مدیره شرکت بیمه ایران در اردیبهشت سال ۱۳۸۶ ناشی از گزارش های نادرست دیوان محاسبات به او بوده است.

اصولگرایان منتقد دولت در مجلس همچنین فهرست ۱۱۹ شخصیت حقیقی و حقوقی را که آقای رحیمی در فروردین ماه همان سال در اختیار رئیس کل وقت بانک مرکزی قرار داده بود تا آنها را از دریافت تسهیلات بانکی محروم کند، ناقص و پراشتباه توصیف کردند.

در سال های اخیر همچنین ابهام در اصالت مدرک تحصیلی آقای رحیمی که در مواردی خود را “دکتر” معرفی کرده است توسط این گروه از نمایندگان پیگیری شده است.

بزودي: مطلب بعدي را با عنوان « كاخ فاطمي » بخوانيد تا در اين خصوص بيشتر بدانيد .

=============
پيوندهاي مرتبط با اين مطلب:

»
همه چيز درباره محمدرضا رحيمي معاون اول احمدي نژاد
»
معاون اول احمدی نژاد از متهمان اصلی پرونده اختلاس است

0 نظرات :: افشاي جزئياتي ديگر از «كاخ فاطمي» و رحيمي معاون اول احمدي نژاد

جديدترين ديدگاه خوانندگان