بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

دو خبر جالب! از يك سايت وابسته به احمدي نژاد

دو خبر جالب! از يك سايت وابسته به احمدي نژاد

. ادامه راه سبز«ارس»: سايت پرچم وابسته به یکي از نزدیکترین افراد به احمدی نژاد و از حاميان دوآتشه دولت طي دو خبر جداگانه ، ناگفته هاي جالبي را منتشر كرده است كه براي مزاح و عوض شدن حال و هواي دوستان در آغار سال نو و آوردن لبخند بر لبانتان، در ادامه به نقل آنها ميپردازم:

خبر اول: محمود احمدی‌نژاد زیر خط فقر زندگی می‌کند!
او برای گذران زندگی وام می‏گیرد!

سايت پرچم در خبر اول خود به منبع درآمدی ناگفته و مخفی برای رئیس جمهور دسترسی پیدا کرده که تاکنون خبری از آن منتشر نشده است!

بگزارش اين سايت متعلق به يكي از نزديكان رييس دولت، دکتر احمدی نژاد که پس از ریاست جمهوری به دلیل کم شدن حضورش در دانشگاه با کاهش دریافتی خود مواجه شده است و از طرفی با توجه به بالا رفتن مهمان ها و دیدار کنندگان با وی، رئیس قوه مجریه از مدت‌ها پیش اقدام به دریافت وام‌های با اقساط پایین نموده و گذران زندگی خود را که با مشکل مواجه شده از طریق وام‌های قرض الحسنه به انجام می‌رساند!

این گزارش حاکی از آن است که تغییر مکان زندگی رئیس جمهور نیز که در خانه‌های سازمانی دولتی سکنی گزیده بود از دیگر نشانه‌های ساده زیستی رئیس جمهور در وضعیتی پایین‌تر از خط فقر است.

چرا که خانه وی از داشتن معمولی ترین امکانات مانند مبل و دیگر وسایل محروم بوده و چینش موکت‌ها و وسایل زوار در رفته به حدی چشم را آزار می‌دهد که در سفری که سید حسن نصرالله به ایران داشته و به عنوان مهمان وارد خانه دکتراحمدی نژاد شده بود، دبیر کل حزب‌الله لبنان از چنین زندگی ساده و بی‌آلایشی به شدت اظهار تعجب و شگفتی کرده بود.


خبر دوم: موسوی عیدی های میلیونی داده است!

اين سايت وابسته و حامی دولت در خبري ديگر اينگونه نوشت: موسوی در دیدارهای عید عیدی های چندین میلیون تومانی هدیه داده است.

سایت پرچم که طبق رویه مالوف سایت های دولتی، خبر خود را به شنیده های موثق مستند کرده است، نوشت: شنیده های موثق حاکی است که میرحسین موسوی در ایام نوروز به دید و بازدیدهای خاصی پرداخت.

این سایت نوشت: به گفته برخی خانواده هایی که مورد عنایت نوروزی جناب میرحسین قرار گرفته اند وی در این دیدارها عیدی های چندین میلیون تومانی هدیه داده است!

اين گونه خبر سازی های جالب! در حالی صورت می گیرد که خانواده آقای موسوی تنها از محل حقوق ماهانه و نیز به ندرت از فروش آثار هنری خودشان ارتزاق می کنند و اساسا هیچ گونه فعالیت اقتصادی ندارند که بتوانند عیدی های میلیونی بدهند.

مساله ی سلامت اقتصادی موسوی موضوع شفافی است که در مناظره های انتخاباتی برای احمدی نژاد درد سر ساز شده بود به نحوی که وی حتی دستاویزی واهی برای اتهام زدن به موسوی پیدا نکرد و ناچار افراد بی ربط به مساله را متهم نمود.

ما كه دلمان به حال رييس دولت فعلي سوخت و اميدواريم يك آدم خيري پيدا شود و ايشان را به كميته امداد امام معرفي كند و خانواده اي را از نگراني برهاند!

3 نظرات :: دو خبر جالب! از يك سايت وابسته به احمدي نژاد

  1. موضوع انشاء: محمود چقدر فقیره!

    به نام آن که ما را بد بخت كرد

    آقا محمود مردی است از جنس مردم، خاکی است و به دور از تجملات. آقا محمود در خانه اجاره ای در نارمک زندگی می کنند ولی اجاره خانه اش را دولت می دهد. آقا محمود روی قالی، کنار پشتی همانند بچه گربه ای معصوم می خوابد و وقتی از خواب ناز بر پا می خیزد میلیارد ها تومان پای پروژه های دری وری از قبیل منوریل به فنا می دهد. پدرم می گوید آقا محمود رسما بیت المال را کرده بیت الاماله.

    آقا محمود ساده زندگانی می کند ولی زندگانی 70 میلیون نفر دیگر را بسیار دشوار کرده است. محمود خان نیویورک را دوست می دارد و به همین خاطر در رشته زبان اسپانیولی بسیار تحصیل می کند. من هم یک روز می خواهم به نیویورک سفر کنم. پدرم همیشه می گوید اگر محمود در سیرک کار می کرد در آنجا کار برد های گوناگونی داشت ولی مادرم عصبانی می گوید که جلوی بچه حرف سیاسی نزن.

    مادرم می گوید به حق پنش تن یک روز مردم همان پایه های منوریل را به فرق سر محمود فرود می آورند ولی من فکر می کنم که آنقدر چیز برای به فرق سر زدنه بزرگتر محمود هست که تا خود آخر زمون وقت به محمود نمی رسد.

  2. دستتون درد نكنه، خيلي جالب بود كه اين دو خبر را در كنار هم نقل كرديد.

  3. هو المبین
    خداوند سبحان و ایزد پاک و منان اینان را از توهم وافر و باطل نجات دهد...

جديدترين ديدگاه خوانندگان