بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

مستند "خون سبز" يادآور دلاوريهاي ملتي سبز و آزاده

مستند "خون سبز" يادآور دلاوريهاي ملتي سبز و آزاده

. ادامه راه سبز«ارس»: سال هشتاد و هشت با تمام فراز و نشیب‌ها،‌ اشک‌ها و لبخند‌ها پایان يافت. روزهای آخر اسفندماه هشتاد و هفت هیچ یک از ما فکرش را هم نمی‌کردیم که در عرض سیصد و شصت و پنج روز تا به این اندازه دست‌ها و دل‌هامان با یکدیگر رفیق و آشنا شود و بی‌شمار شویم.

هیچ یک از ما مادر سهراب و ندا و کیانوش و اشکان و یا حتی خود آن سروهای سبز به خاک افتاده را نمی‌شناختیم و گمان نمی‌بردیم نامشان بر تارک تاریخ این کشور چنان جاودانه شود که هیچ دستی توان پایین کشیدنشان را نداشته باشد. هیچ یک از ما فکر نمی‌کردیم بیست و پنجم خرداد در ایران حماسه‌ای چنان شگرف و سبز رقم بخورد و مردی از تبار فروتنی و اخلاق ردای رهبری به تن کند و قلندروار پای به میدان گذارد و شانه به شانه ما بجنگد و بگرید و بایستد.

هیچ یک از ما گمان نمی‌بردیم پاسخ رای سبزمان گلوله و باتوم و کهریزک و اوین باشد. اما همه این‌ها اتفاق افتاد و این شد که ما، ما شدیم. بی‌شماران سبز ایران پهناور که اگرچه غم سروهای افتاده بر خاک به دل داریم اما همچنان استوار و یکپارچه ایستاده‌ایم. ما امسال پس از دو دهه دوباره رهبری داریم که می‌توانیم به او ببالیم و به منش و اخلاقش اقتدا کنیم. ما رهبری داریم که در کنارش زنی بزرگ ایستاده است و با زنانمان سخن می‌گوید. ما امسال با اقتدا به رهبر خود سال‌مان را نام‌ نهاده‌ایم. رهبری که خودخوانده نیست و از دل مردم جوشیده است و به میدان آمده است. این اتفاق میمون و مبارکیست. نتیجه خون‌هایی است که در تابستان داغ بر سنگفرش خیابان‌ها ریخت. نتیجه سرهایی است که به دار بی‌عدالتی آویخته شد. نتیجه حبس و شکنجه صدها تن پاکدست و بزرگوار است. ما همه این‌ها را به چشم خود دیده‌ایم و اینچنین است که نه به اندازه سیصد و شصت و چهار روز که گویی به اندازه سالیانی دور و دراز قد کشیده‌ایم و بزرگ شده‌ایم. و مستند "خون سبز" يادآور بخشهاي كوچكي از رشادتهاي ملتي سبز و آزاده در برابر پليديها و دروغ ها و سياهيهاست كه با كيفيتي مطلوب جهت تكثير آماده گرديده است:

تقديم به ملت آزاده ايران


مستند "خون سبز" قسمت اول




مستند " خون سبز" قسمت دوم




مستند "خون سبز" قسمت سوم




مستند "خون سبز" قسمت چهارم




مستند "خون سبز" قسمت پنجم




مستند "خون سبز" قسمت ششم




جهت دانلود، بر روي تصوير كوچك زير قسمت كليك نماييد

0 نظرات :: مستند "خون سبز" يادآور دلاوريهاي ملتي سبز و آزاده

جديدترين ديدگاه خوانندگان