بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

آری نمی بخشمت

نمی بخشمت

. ادامه راه سبز(ارس): نمی بخشمت، به خاطر تمام خنده هایی که از صورتمان گرفتی و به جایش تمام غم هایی که به صورتمان نشاندی.

نمی بخشمت ، به خاطر زخمی که به وجودم نشاندی و به خاطر نمکی که به روی زخمم گذاشتی.

نمی بخشمت، به خاطر ضربه هایی که تن مادرانم ، پدرانم ، برادران و خواهرانم را با نقش سیاه هک کردی.

نمی بخشمت، به خاطر ضجه های مادری که صدای فریاد نوجوانش مژده مرگ وی را می دهد. نمی بخشمت ، به خاطر ندا ،سهراب،... به خاطر آنهایی که رفتند و مارا تنها گذاشتند، به خاطر آنهایی که سرخی خونشان، پاکی وجودشان به دستان تو پایمال شد.

نمی بخشمت، به خاطر اشکهایی که ریخته شد از ایرانی که مفهوم ایرانی بودن را دانست. آری چشمها همیشه گریان است،گاه از شوق طلوع ایرانی سبز و گاه از شکنجه هایی که بگو که هستی؟ جرمت چیست؟ اعتیاد؟ اراذل؟ا غتشاشگر؟ متجاوز؟ هتک حرمت؟؟؟؟ وای بر تو وای برتویی که خون هم وطنت را با خون سیاه خود درهم آمیختی.

آری نمی بخشمت، به خاطر گنجشکانی که روزگاری جیک جیک مستانه ای سر میدادند و اکنون خاموشند، به خاطر پرندگان در قفسی که روزی آرزویشان آزادی بود و اکنون می دانند که در بیرون قفس هم جز اسیری چیزی نیست. لعنت بر تو، بر تویی که قلبها را لرزاندی ، اما.......

هیچ فکر کرده ای که مردم ایران زمینی که خود را برانداز کرده اند و در مقابل شکنجه های تو ایستاده اند همان پدران ،مادران و فرزندانی هستند که گذشته ای جان و زندگیشان را به پای ملیت ایرانی و خاک ایرانی گذاشتند آنهایی که با رای آری ایران را ساختند. در برابر هر تیری که استبداد بر سینه ملت می زند و هر گرزی که به سرها می کوبد سینه ها فراخ تر و سرها بلندتر می شود.

آری این است قانون ایرانی بودن. آیا معنی ایران را خواهی دانست؟ ایران آریایی، ایران عدالت خواه، ایران سبز و ایرانی که به دست کوروش ساخته شد و اکنون اگر سلسله استواریها نباشد به دست تو ویران خواهد شد.

گوش کن، روزی پرندگانی بودند سرمست از بوی عطر گلها به روی شاخسار نغمه سر می دادند و اکنون خاموشند. بگذار دیگر فرزندان کوروش بار دیگر معنی آزادی زیستن، آزادی خواستن و آزادی خواندن را بربتابند. ما در شرق دروازه بهشت ایستاده بودیم، درست در جایی که انوار طلائی خورشیدش خبر از طلوع آفتاب جاودانیها را میداد. اما....همین که تابش نور درخشانش لبخند را بر روی لبانمان نشاند، به ناگهان از آنجا رانده شدیم و به غروبش رسیدیم.

و اکنون به لطف الهی و به امید زندگی سبز و با دستان یاری دهنده و پرمهر صاحب فرزندان سبز به استقبال طلوع خورشیدی میرویم که غروبی ندارد. "یا حسین"
دختر سبز ایرانی

2 نظرات :: آری نمی بخشمت

  1. "دریغ است ایران که ویران شود " فردوسی طوسی
    دخترم ایران ویران نخواهد شد ، یک ملت هیچگاه نابود نمیشود ، اگر صربها توانستند بوسنیایی ها را نابود کنند ملت ایران نیز نابود خواهد شد ، آنهم ملتی که از اینهمه کلنجار در طول تاریخ سربلند بیرون آمده است ، اساسا کسی هم قصد نابودی ایران را ندارد مشکل ما کج فهمیها و سلیقه ها و البته و صدالبته منافع متفاوت و ... است که با تداوم همین روند و گفتگو و درک متقابل بمرور حل میشود ، امیدوار باش !

  2. ما ایستاده ایم
    ما استوار ایستاده ایم تا به آخر
    ما برای فردای فرزندانمان ایستاده ایم
    ما بیشماریم

جديدترين ديدگاه خوانندگان