بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

هفدهمين شماره روزنامه کلـــمــــه» اينها آمار بانك مركزي است نه سياه نمايي!

روزنامه کلـــمــــه پيش شماره هفدهم؛
«صد ميليارد دلار كجاست؟» ، «سود سهام عدالت در جيب دولت»

ادامه راه سبز(ارس): هفدهمين شماره روزنامه كلمه مورخه دوشنبه 10 آبان ماه 89 جهت چاپ و تكثير بر روي پيشخوان سايت كلمه قرار گرفت و اكنون همت يكايك ما را براي رساندن حتي يك نسخه از آن به دست مشتاقان طلب ميكند. دانستن حق مردم است:

براي دریافت فايل pdf روي تصوير زير كليك كنيد
پی دی اف (220 کیلو بایت)

لينك كمكي دانلود مستقيم pdf: "اينجا"
لينك دانلود مستقيم فايل تصويري jpg: "اينجا" حجم 550 كيلوبايت

1 نظرات :: هفدهمين شماره روزنامه کلـــمــــه» اينها آمار بانك مركزي است نه سياه نمايي!

  1. اعتراف معاون وزیر آموزش و پرورش به توزیع نشریات سیاسی در مدارس

    معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش، به توزیع نشریات سیاسی غیر همسو با دولت در مدارس کشور اذعان کرد و مدعی شد: قطعا این موضوع از سوی برخی از عناصر فرصت‌طلب هدایت می‌شود!

    به گزارش مهر، علی اصغر یزدانی با اعلام این خبر و بدون نام بردن مستقیم از روزنامه کلمه، توزیع‌کنندگان نشریات سیاسی در مدارس را “عناصر مسئله‌دار” نامید و خاطرنشان کرد: ما نمی دانیم دامنه توزیع در کل کشور چقدر است و برای ما معلوم نیست از قشر معلم یا دانش‌آموز باشند. اما حراست وزارت آموزش و پرورش و معاونت پرورشی در مدارس اقداماتی را برای برخورد با این عناصر فرصت‌طلب آغاز کرده‌اند و قطعا این موضوع را دنبال می‌کنیم.

    وی با اشاره به اینکه مدرسه محل فعالیت سیاسی نیست، در عین حال از برنامه‌های آموزش و پرورش برای آشنایی دانش‌آموزان با مسائل سیاسی (از زاویه نگاه دولت) خبر داد و گفت: هم اکنون گفتمان‌های سیاسی برای پاسخ به شبهات سیاسی دانش‌آموزان در برخی از مدارس داریم.

    معاون وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد همچنین فاش کرد که: به دنبال این هستیم که بیش از یک هزار طلبه جوان را با برنامه‌ریزی وارد مدارس به خصوص از نوع خاص کنیم تا برای دانش‌آموزان و فرهنگیان، بصیرت سیاسی لازم را تبیین کنند! در واقع ایجاد بصیرت سیاسی به دانش‌آموزان و معلمان از اولویتهای این معاونت طی سال تحصیلی جاری در مدارس است.

    گفتنی است روزنامه کلمه در مدت اندکی که از تولدش می‌گذرد، با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان و دانشجویان روبه‌رو شده است.

    در همین راستا، پیش از این هم بخشنامه‌ای در سایت‌ها منتشر شده بود که نشان می‌داد حراست آموزش و پرورش با ابراز نگرانی از توزیع روزنامه کلمه در مدارس و استقبال دانش‌آموزان از آن، خواستار برخورد مدیران مدارس با توزیع این روزنامه و شناسایی مبادی ورود آن به مدرسه شده است.

جديدترين ديدگاه خوانندگان