بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

سخنان حسن نصرالله درباره عدم وجود تمدن پارسی در ایران! (با زيرنويس فارسي)

سخنان حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره عدم وجود تمدن پارسی در ایران!
. ادامه راه سبز(ارس): در این سخنرانی که از شبکه المنار پخش شد وی اظهار داشت که «امروز در ایران چیزی به نام پارسی یا تمدن پارسی وجود ندارد. آنچه در ایران هست، تمدن اسلامی است». سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان افزود: «آنچه در ایران هست دین عربی محمد (ص) است. بنیانگزار جمهوری اسلامی هم عرب بوده و فرزند عرب است و فرزند پیامبر خدا محمد (ص) است. رهبر کنونی جمهوری اسلامی، حضرت امام خامنه ای هم سید قریشی است و پسر هاشمی و پسر پیامبر خداست؛ پسر علی بن ابی طالب و فاطمه زهراست که اینها عرب هستند».

با زيرنويس فارسي



8 نظرات :: سخنان حسن نصرالله درباره عدم وجود تمدن پارسی در ایران! (با زيرنويس فارسي)

  1. متاسفانه بايد گفت از زمان روي كار آمدن احمدي نژاد: «اوني به ما نر...ده بود، اين عرب ك...ن دريده بود» كه حالا اين اتفاق هم افتاد

    پول مفت ايراني خوره هار شده!

  2. چه گ...ی خوردی سد حسن ؟!

    مرتیکه سالواتور قروم دنگ الوغ بیک تو قبل از اینکه درباره تمدن پارسی وغ وغ کنی اول یکی بگو پ ! پارسها تمدن ندارند ؟ آنروزی که جد و آباد تو یهلونی یهلونی یا حبیبی داشتند زیر ک...ن خر دنبال مارمولک می‌گشتند برای شام نهار روی نقشه کره زمین فقط یک کشور بود هنوز اسمش هست ایـــــران.

    می‌گوئی بانی جمهوری اسلامی یک عرب است؟ تو عجب کشفی کردی بابا کریستف کلمب! خب فکر کرده‌ای پس مشکل ما از همان روز اول با این آقا از کجاست؟ و تو چقدررررر بدبختی که خودت می‌روی ثابت می‌کنی که رهبر ما از بیخ عرب است بعد به کسی که رهبر ایران است می‌گوئی امام! یعنی اطراف تو که بدون ناخالصی همه از بیخ عربند حتی یک آدم حسابی پیدا نمی‌شود که بهش بگوئی امام باید بیائی در مملکت ما دنبالش بگردی بدبخت!

  3. بار ديگر چشم رهبر و دولت [نا]مردانمان روشن!

    آسد حسن نصرالله ، تو هم ر...دي به ايران؟!!!

    وقتي دولت نامردان ما زير پرچم خليج ع.ر.ب.ي مي نشينند و وقتي دو دستي درياي خزر را به روسيه مي بخشند و وقتي اجازه ميدهند گاز ايران را قطري ها در روز روشن بدزند و به تاراج ببرند، ديگر از اين سوسمار خور چه توقعي بيش از اين ميتوان داشت؟

  4. فروش خاك ایران به قطر همزمان با برداشت سه برابری از میدان مشترك گازی

    دولت قطر كه بدون هماهنگی و مجوز دولت ایران و برخلاف قوانین و موازین بین المللی بیش از دو دهه است اقدام به برداشت غیرقانونی از میدان مشترك گازی ایران - قطر در خلیج فارس به نام میدان پارس جنوبی را دارد و اكنون می توان نام این عمل خلاف را "دزدی گاز" نامید، در یك اقدام دیگر قصد دارد "خاك" مرغوب و حاصلخیز ایران را كه طی سالیان دراز و دوره های زمین شناسی بوجود آمده و به كیفیت و درجه بالا و مرغوبیت رسیده، با كشتیهای غول پیكر به خاك خود انتقال بدهد.

    به گزارش خبرنگار «آینده» دولت قطر این طرح را برای توسعه كشاورزی و تولید محصولات كشاورزی و رونق این صنعت و همچنین خودكفایی در زمینه كشاورزی دنبال می كند و فقط به دلیل بعد مسافت و هزینه های تمام شده كشور ایران را برای این منظور مد نظر قرار داده است.

    خبر امضای این توافقنامه را سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر در آستانه ورود رحیمی به این كشور اعلام كرده و با این وصف احتمالا با حضور جناب معاون اول به زودی این توافقنامه رسمی شده و به مرحله اجراء درمی آید و خاك حاصلخیز ایران به كشور قطر ارسال می گردد.

    البته تعامل تجاری به ویژه با یك كشور همسایه و دوست اشكالی ندارد، اما سفیر ایران توضیحی درباره نحوه این تبادل نداده است و باید پرسید وقتی گاز ما كه قیمت جهانی مشخص دارد، توسط قطر استخراج می شود، بر سر خاك حاصلخیز ما چه معامله ای می شود؟!

    البته این درست است كه كشور قطر اكنون كلیدی ترین هم پیمان ایران در كشورهای حوزه خلیج فارس است و از جمله به این دلیل كه اعلام كرده این كشور پایگاه آمریكا در منطقه برای حمله به ایران نخواهد شد در دل سیاستمداران ایرانی جا گرفته است.
    قطر به دلایلی چون اختلاف ارضی با عربستان، در قامت متحد استراتژیك ایران ظاهر شده و این در حالی است كه آمریكا بیش از سه دهه است كشور شیعه نشین بحرین را به عنوان پایگاه اصلی ناوگان پنجم خود در منطقه خلیج فارس معرفی كرده است و از این كشور شیعه نشین به عنوان سپر خود در برابر حملات احتمالی ایران استفاده می كند و هیچ گونه نیازی به ایجاد پایگاه در كشور قطر را ندارد كه قطریها به این دلیل منتی به ایران بگذارند.

    گفتنی است این كشور كه به صورت غیرقانونی اقدام به برداشت گاز از یك میدان مشترك گازی ایران در خلیج فارس كرده است، هم اكنون برای تقویت بخش كشاورزی خود به خاك حاصلخیز ایران برای این منظور نیازمند است كه احتمالا این ارمغان را نیز از دستان بخشنده آقای رحیمی تحویل خواهد گرفت.

  5. پولهاي ملت ايران را كه به يمن حاكمان دست و دلبازمان داره بالا ميكشه، و حالا ميخواهد تمدن ايران زمين را هم مال خود كند و به عربها بجسباند بي همه چيز

  6. آقاي نصرالله ايرانها يك ضرب المثل دارند بد نيست كه تو هم آنرا بداني:

    «وقتي به مرده زياد رو بدهي، آنوقت است كه به كفنش هم مي خندد»

  7. همین مونده بود این مردک جیره خوار بیاد هویت ایرانی ها رو ببره زیر سوال..یکی نیست بهش بگه شماپول مردم ایران میره تو حلقومت بس نیست که لقمه گنده تر بر میداری به حساب خودت میخوای ما رو به اعراب بچسبونی یکم برو تاریخ بخون بعد ببین کی باید خودشو به کی بچسبونه ..حالا ذوق زده نشو مردم ایران بساط هر چی عرب زدست رو از ایران جمع میکنن

  8. میگن به چیزهایی که ندارید فکر نکنید چون چیزهایی که دارید رو از دست میدید
    من از نسل سوخته هستم تا کی می خواهید اینطوری تحقیر شیم دیگه برای ما جونا چیزی نمونده که از دستش بدیم من همینجا میگم لعنت به هرکسی که خاسته یا ناخاسته وجودمونو به آتیش کیشید
    و درود به کوروش به داریوش به جمشید به خشایار به سورنا به آریوبرزن به فردوسی و هر کسی که به من و ما جونا شخصیت داد

    بسی رنج بردم دراین سال سی عجم زنده کردم بدین پارسی
    ندارم به دل بیم از تا زیا ن که از دیدشان دیده دارد زیان
    که هم مار خوارندو هم سوسمار ندارند جنگی گه کار زار
    از این مار خوار اهرمن چهرگان، ز د انائی و شرم، بی بهرگا ن،
    ازاین زاغساران بی آ ب و رنگ، نه هوش و نه دانش،نه نام و نه ننگ

جديدترين ديدگاه خوانندگان