بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

قدیانی در دادگاه: احمدی نژاد دروغگو و ریاکار است «|» دلجويي کروبی از خانواده روحانی وبلاگ نویس

قدیانی در دادگاه: کودتای انتخاباتی نشانه زوال جمهوریت و اسلامیت نظام است

. ادامه راه سبز(ارس): دادگاه ابوالفضل قدیانی، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی برگزار شد. این دادگاه به ریاست قاضی مقیسه در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب برگزار شد. ابوالفضل قدیانی در دادگاه با اشاره به تقلب در انتخابات سال گذشته تصریح کرد: «کودتای انتخاباتی نشانه ای از زوال جمهوریت و اسلامیت نظام است که مردم ایران به آن رای دادند»

به گزارش کلمه، در ابتدای برگزاری دادگاه وی به عدم برگزاری دادگاه علنی و حضور هیئت منصفه اعتراض کرد و از قاضی خواست قوانین را در جایی که اسمش را دادگاه گذاشته، رعایت کند .

این فعال سیاسی عدم برگزاری دادگاه علنی را نشانی از بی قانونی دستگاه قضایی دانست .

در ادامه دادگاه نیز قدیانی به وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: کودتای انتخاباتی نشانه ای از زوال جمهوریت و اسلامیت نظام است که مردم ایران به آن رای دادند .

قدیانی همچنین در این دادگاه و در حضور قاضی مقیسه،رییس شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب، محمود احمدی نژاد ، رییس دولت دهم را ریاکار و دروغگو خواند و دلایل خود را در این باره به دادگاه توضیح داد.

ادامه دادگاه ، این فعال سیاسی تبدیل به جدال لفظی میان او و قاضی مقیسه شد.

قدیانی گفته است که به زودی متن کامل دفاعیاتش را منتشر خواهد کرد.

قدیانی هفتم دی ماه سال گذشته طی مراجعه نیروهای اطلاعاتی به منزلش ، به اتهام توهین به رییس جمهور دستگیر و روانه زندان اوین شد.

************

دلجويي مهدی کروبی از خانواده روحانی وبلاگ نویس

. ادامه راه سبز(ارس): مهدی کروبی طی تماس تلفنی در روز شنبه 15 آبان ماه با همسر حجت الاسلام احمد پور ابراز امیدواری کرد که احمد پور و همه زندانیان جنبش سبز بزودی آزاد شوند و به آغوش خانواده هایشان برگردند .

به گزارش «نوروز» شیخ سبز جنبش اصلاحات ضمن آروزی سلامتی برای حجت الاسلام احمدپور ، از خانواده وی خواست که صبر و بردباری را پیشه خود کنند و در برابر ناملایمات و مشکلات مقاوم باشند .

احمد رضا احمد پور که هم اکنون در زندان مرکزی قم بند ویژه روحانیت محبوس است در هفتمین روز وفات آیت الله العظمی منتظری (ره) و در روز عاشورای حسینی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد (88/10/6) و به یکسال حبس به اتهام تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب و هتک حیثیت روحانیت و نیز به خلع لباس روحانیت محکوم شد .

این عضو کمیته ایثارگران جبهه مشارکت در پی اعتراض به نحوه برخورد های غیر قانونی و بد رفتاری های ماموران زندان و شرایط بد نگهداری زندانیان دست به اعتصاب غذای 16 روزه زد که این عمل و نامه منتشر شده ای به دبیر کل سازمان ملل متحد موجب شد تا پرونده ای جدید به اتهام توطئه علیه نظام ، نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام علیه وی ساخته شود و توسط دادیار شعبه 4 ویژه روحانیت یک قرار بازداشت 30میلیون تومانی برای وی صادر گردید.

1 نظرات :: قدیانی در دادگاه: احمدی نژاد دروغگو و ریاکار است «|» دلجويي کروبی از خانواده روحانی وبلاگ نویس


  1. ۱۴۰ میلیون خرج تبلیغ نمایشگاه مطبوعات شد، فقط ۱۲۰ هزار نفر آمدند

    محمد علی رامین، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه برداشت هفتم رادیو گفت وگو، برخی حاشیه های نمایشگاه مطبوعات را بیان کرد.

    به گزارش «تابناک»، محمد علی رامین به همراه کریمی و شکوهی ـ به ترتیب دبیر سیاسی اجتماعی خبرگزاری فارس و مدیر مسئول روزنامه مردم سالاری ـ در برنامه یاد شده، نمایشگاه مطبوعات را بررسی کردند.

    در این برنامه، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این نظر مهمان دیگر برنامه که استقبال مردم از نمایشگاه امسال را اندک اعلام کرد، گفت: با وجود دو هزار و چهارصد نشریه در نمایشگاه، اگر هر نشریه هزار میهمان هم داشت، باید بازدیدکنندگان بالغ بر دو میلیون و چهارصد هزار نفر بوده باشند، در حالی که آماری که من دارم، حاکی از حضور ۱۲۰ هزار بازدیدکننده است.

    رامین در ادامه علت اصلی کاهش استقبال مردم از نمایشگاه را کم کاری و کمبود اطلاع رسانی از سوی خود مطبوعات دانست.

    کریمی، دبیر سیاسی و اجتماعی خبرگزاری فارس، با نپذیرفتن دلیل ارایه شده از سوی معاون مطبوعاتی، نبود اطلاع رسانی و تبلیغات کافی از سوی برگزارکنندگان (معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) را یکی از مهمترین دلایل کاهش شمار بازدیدکنندگان دانست و گفت: البته چیدمان غرفه ها نیز در کاهش مخاطبان نقش مهمی داشت؛ ضمن این که هرچند حضور میهمانان خارجی، پسندیده بود، توجه بسیار برگزار کنندگان به این میهمانان خارجی و همین طور تحریم نمایشگاه از سوی برخی سایت های مطرح، از دیگر دلایل کاهش اقبال عموم در نمایشگاه مطبوعات بود… .

    معاون مطبوعاتی ارشاد همچنین در این برنامه رادیویی، با اعلام این که هفتاد میلیون تومان برای پخش تیزر و مبالغی در همین حد برای نصب تابلوها و بنرها به شهرداری تهران پرداخته اند، ادامه داد: علت تغییر چیدمان غرفه ها نسبت به سال های گذشته، توجه به رسانه های استان ها، بر پایه رویکرد رییس جمهور به استان های کشور بود.

جديدترين ديدگاه خوانندگان