بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

روسيه از طرح حمله آمریکا و اسراییل به ایران خير داد

روسيه خبر داد:
از نقشه بمباران ایران توسط آمریکا و اسرائیل مطلع هستيم

. ادامه راه سبز«ارس»: آفتاب به نقل از خبرگزاری دولتی روسیه ریا نووستی با انتشار خبری بر روی خروجی خود به نقل از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه از وجود طرح‌هایی برای حمله احتمالی به ایران از سوی ایالات متحده و اسرائیل، خبر داد اما گفت که چنین حملاتی پیامدهای فاجعه‌بار منطقه‌ای و بین‌المللی به دنبال خواهد داشت.

فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح روسیه ژنرال نیکلای ماکاروف همچنین در این نشست خبری گفته است که این سیاستمداران روسی هستند که باید در مورد تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران تصمیم بگیرند. این دست از خبرها شبیه به جنگ رسانه‌ای رسانه‌ای است که درآستانه حمله امریکا به عراق از سوی پریماکف وزیرخارجه روسیه برای مقامات عراقی برده می‌شد.

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، هفته گذشته در آستانه اعلام راهبرد جدید هسته‌ای کشورش با تأکید بر این که کشورهای غیرهسته‌ای هدف حمله اتمی نخواهند بود، تصریح کرد که کشورهایی چون ایران و کره شمالی که معاهده‌های عدم گسترش سلاح‌های هسته‌ای را رعایت نمی‌کنند، از این قاعده مستثنی خواهند بود.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل نیز روز یکشنبه در سخنانی در مراسم بزرگداشت قربانیان هولوکاست، واکنش‌های بین‌المللی در قبال برنامه هسته‌ای ایران را بیش از حد «ملایم» و «ناکافی» خواند و گفت: " ما در بهترین حالت با واکنش‌های ملایمی روبرو هستیم که آن هم در حال رنگ باختن است".

به گفته وی، جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک " تهدید هسته‌ای " در مسیر ساخت جنگ‌افزارهای هسته‌ای حرکت می‌کند و به دنبال نابودی اسرائیل است...اگر ما چیزی از هولوکاست فرا گرفته باشیم، آن این است که در مقابل شرارت ساکت ننشسته و کوتاه نیاییم".

شیمون پرز، رییس جمهور اسرائیل نیز در این مراسم با اشاره به برنامه هسته‌ای ایران ادعا کرد:"وجود جنگ‌افزارهای کشتار جمعی در دست کسانی که قادر به کشتار جمعی انسان‌ها هستند، بزرگ ترین تهدید برای صلح جهانی است." اسراییل دارای مقادیر زرادخانه هسته‌ای است که هنوز تحت بازرسی سازمان‌های بین‌المللی از جمله آژانس انرژی اتمی قرار نگرفته است.

0 نظرات :: روسيه از طرح حمله آمریکا و اسراییل به ایران خير داد

جديدترين ديدگاه خوانندگان