بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

ضارب دكتر معتمدي به مرخصي از زندان آمده بود!

علت حمله به وزیر سابق ارتباطات مشخص شد!

. ادامه راه سبز«ارس»: : پس از پیگیری‌های مکرر انگیزه فرد ضارب دکتر معتمدی وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات مشخص شد.

به گزارش ایلنا، فرد ضارب در سال ۸۳ مشکل مخابراتی با مخابرات حصارک کرج پیدا کرد که وی بعد از پیگیری‌های مکرر موفق به حل مشکلات خود نشد لذا بعد از مراجعه به دفتر مدیرعامل مخابرات حصارک کرج با وی درگیر شده و در این درگیری این شخص با آچار فرانسه اقدام به حمله به مدیرعامل مخابرات می‌کند که بعد از شکایت وی فرد ضارب دستگیر می‌شود.

در اولین دادگاه وی اظهار می‌کند که وزیر ارتباطات را خواهد کشت.

بعد از انجام بروکراسی‌های اداری سرانجام در دادگاه تجدید نظر سال ۸۸ حکم دو سال زندان برای وی صادر می‌شود که این شخص در اولین مرخصی زندان خود اقدام به حمله به دکتر معتمدی می‌کند طبق اطلاعات به دست آمده این شخص به دلیل داشتن کارت دانشجویی دانشگاه امیرکبیر به راحتی توانسته بود وارد دانشگاه شود و دکتر معتمدی را با چاقو مضروب کند.

در حال حاضر این شخص در بازداشتگاه به سر می‌برد.

همچنین از آخرین اطلاعات وضع دکتر معتمدی به دست آمده که وی دیشب بعد از عمل در ریکاوری به حالت اغما رفته و دوباره به اطاق عمل برمی‌گردد ولی بعد از جراحی مجدد صبح امروز به ICU منتقل می‌شود.

0 نظرات :: ضارب دكتر معتمدي به مرخصي از زندان آمده بود!

جديدترين ديدگاه خوانندگان