بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

کروبی خطاب به لباس شخصی های متحصن: ظاهرا مشکل اشتغال شما حل شده است!

کروبی خطاب به لباس شخصی های متحصن:
ظاهرا مشکل اشتغال شما حل شده است!

كروبي و حسيني. ادامه راه سبز«ارس»: مهدی کروبی در پاسخ به هتاکیِ لباس شخصی های معترض به وی در جریان مراسم ختم پدر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خطاب به آنها خاطرنشان کرد “ظاهرا مشکل اشتغال شما به همین صورت حل شده است؛ چون همه آنانی که کاری دارند، در حال بازگشت به محل کارشان هستند، اما پیداست کار شما همین است!”

به گزارش جرس، مهدی کروبی که روز شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ در مراسم ختم پدر محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت کرده بود، هنگامی که از مجلس ختم بیرون می آمد، ابتدائا با عده ای از لباس شخصی ها که رو به او فریاد می زدند “مرگ بر منافق” روبرو شد که در واکنش به آنها، با آرامش و تبسم نگاه کرده و پیرامون عملکردشان و ارتباط آن با مسئله اشتغال سخن گفت.

در این گزارش خاطرنشان شده، به منظور جلوگیری از هرگونه رخدادِ غیرمنتظره، محافظان کروبی قصد داشتند وی را زودتر از معرکه بیرون ببرند؛ اما وی ایستاده بود و خطاب به لباس شخصی های شعار دهنده با صدای بلند سخن می گفت.

لازم به ذکر است مهدی کروبی در مراسم فوق با تعدادی از مسئولان از جمله علی لاریجانی رئیس مجلس و محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس دولت، روبرو شده و با آنها سلام و احوالپرسی کرده بود.

كروبي و لاريجاني

طی ماههای اخیر مهدی کروبی، خانواده وی و حتی منزل و فرزندانِ آنها، بارها مورد حمله، تجمع، هتاکی و تهدیدِ لباس شخصی های حامیِ دولت بوده اند.

كروبي و رحيمي

لباس شخصی ها در نمایشگاه مطبوعات، یک مراسم مذهبی در قزوین، تظاهرات ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن، کروبی را مورد تهاجم فیزیکی نیز قرار داده بودند.

بر اساس ديگر عكسهاي منتشر شده از اين مراسم ختم، علاوه بر مهدي کروبی، تني چند از ديگر اصلاح طلبان از جمله غلامحسین کرباسچی و محسن صفایی فراهاني نیز در این مراسم حضور داشتند:



غلامحسين كرباسچي

حجت الاسلام دعائي و محسن صفايي فرهاني در عكس ديده ميشوند

0 نظرات :: کروبی خطاب به لباس شخصی های متحصن: ظاهرا مشکل اشتغال شما حل شده است!

جديدترين ديدگاه خوانندگان