بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

دکتر معتمدی استاد سبز دانشگاه امیرکبیر مورد سوء قصد واقع شد

دکتر معتمدی وزیر ارتباطات دولت خاتمی مورد سوء قصد واقع شد

دكتر سيد احمد معتمدي. ادامه راه سبز«ارس»: به گزارش جــرس، دکتر سید احمد معتمدی وزیر ارتباطاتِ دولت دوم محمد خاتمی و از اساتید سبز دانشگاه پلی تکنیک تهران (صنعتی امیرکبیر)، صبح امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، توسط افراد ناشناسی مورد حمله با قمه قرار گرفت و مجروح شد. وزیر ارتباطات دولت خاتمی بلافاصله بر اثر شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد

بنا به اخبار واصله، حدود ساعت ۱۱ بامداد امروز، دکتر معتمدی (استاد دانشکده برق دانشگاه امیرکبیر) در محل استراحت اساتید دانشگاه امیرکبیر واقع در طبقه هفتم ساختمان ابوریحان با اسلحه سرد مورد حمله واقع شد.

این گزارش خاطرنشان می سازد "ضارب که خونسردانه قصد فرار هم نداشت از خارج از دانشگاه وارد شده بود و توسط حراست دانشگاه در خیابان رشت دستگیر شد و حتی به کسانی که دستگیرش کرده اند گفته بود به حسابتان خواهم رسید!"

بر طبق آخرين اطلاعات دريافتي ضربات چاقو از پشت و به کمر وی اصابت کرده و هم اکنون در بیمارستان مهر تهران واقع در خیابان زرتشت زیر عمل جراحی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است فرزندان دکتر معتمدی در جریان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری بازداشت شده بودند.

بروزرساني: آخرین وضعیت جسمانی دکتر معتمدی

فرزند وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات که صبح امروز دوشنبه در دانشگاه امیرکبیر توسط فرد ناشناسی مورد حمله قرار گرفت در مورد وضعیت جسمانی پدرش گفت: با تلاش تیم پزشکی بیمارستان مشکل به وجود آمده برطرف شده اما همچنان مداوا ادامه دارد.

محمدرضا معتمدی در گفتگو با مهر گفت: طبق گفته پزشکان معالج پدرم خطر رفع شده است و آنها موفق به جلوگیری از خونریزی شده اند اما همچنان مداوا ادامه دارد.

وی درباره حادثه رخ داده شده در صبح امروز دوشنبه گفت: ضارب فرد ناشناسی بوده که با ضربه چاقو پدرم را از ناحیه شکم مورد اصابت قرار داده است اما در آخرین صحبتی که با پدرم در هنگام انتقال به اتاق عمل داشتم وی اعلام کرد که شخص ضارب را به هیچ عنوان نمی شناخته است.

فرزند وزیر ارتباطات دولت هشتم ادامه داد: تا کنون فرد ضارب انگیزه خود را اعلام نکرده است.

بروز رساني 2: بهبود حال عمومی احمد معتمدی

قائم مقام بیمارستان مهر از بهبود حال عمومی احمد معتمدی، وزیر اسبق علوم، فن‌آوری و ارتباطات دولت اصلاحات خبر داد.

هادی منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تشریح آخرین وضعیت معتمدی، افزود: احمد معتمدی که صبح امروز از ناحیه سمت راست شکم دچار پارگی به وسیله چاقو شده بود، در حال حاضر از وضعیت خوبی برخوردار است و خونریزی ناشی از این جراحت کاملا کنترل شده است.

احمد معتمدی صبح امروز که بر اثر ضربه چاقو به بیمارستان مهر منتقل شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

به گفته منافی علت اصلی خونریزی معتمدی پاره شدن رگ اصلی بین کبد و کلیه ذکر کرد و گفت: در حال حاضر معتمدی که از ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه صبح تحت عمل جراحی قرار گرفته است، آخرین مراحل جراحی را تا چهار ساعت دیگر پشت سر می‌گذارد و از اتاق عمل خارج خواهد شد.

قائم‌ مقام بیمارستان مهر با اعلام این‌که تاکنون هشت واحد خون به معتمدی تزریق شده است، گفت: خطر کاملا رفع شده و مصدوم می‌تواند تا ساعات دیگر به بخش عمومی بیمارستان منتقل شود.

بنا بر این گزارش، احمد معتمدی صبح دوشنبه ‌ـامروزـ در محل دانشگاه از سوی فردی که خود را از مدعوین وی معرفی کرده بود، مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت.

براساس اظهارات مسولان دانشگاه امیرکبیر، ضارب وی فردی مسن و حدود ۴۵ ساله است که از خارج از دانشگاه وارد شده بوده و پس از مضروب کردن معتمدی توسط نیروهای حراست دانشگاه دستگیر شده است.

بنا به اظهار مسولان دانشگاه مراجعه کننده بعدی پس از ورود به اتاق دکتر معتمدی متوجه حادثه شده است که بلافاصله معتمدی را به بیمارستان منتقل کردند.

در این خصوص زهرا بختیاری مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره وضعیت دکتر معتمدی و پیگیری دانشگاه گفت: فرد مذکور به عنوان مراجعه کننده وارد دانشگاه شده و کارت شناسایی خود را نیز در نگهبانی قرار داده و درخواست ملاقات با دکتر معتمدی داشته است.

بختیاری اظهارداشت: پس از این اتفاق موضوع بلافاصله از سوی هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیگیری شد و به سرعت دکتر معتمدی به بیمارستان منتقل شد و هم اکنون نیز مدیر بهداشت و هیئت رئیسه دانشگاه امیرکبیر در بیمارستان حضور دارند.

0 نظرات :: دکتر معتمدی استاد سبز دانشگاه امیرکبیر مورد سوء قصد واقع شد

جديدترين ديدگاه خوانندگان