بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

ويدئوي «اين تذهبون؟» [حصــر ريشه‌هاي آزادي] از شبكه رسا در رابطه با حمله نئوبسيجيان به بيت باكري

مستند «اين تذهبون؟» از شبكه رسا در رابطه با حمله حكومتيان به بيت باكري

. ادامه راه سبز(ارس): مستند 12 دقيقه اي در رابطه با حمله حكومتيان به خانواده هاي شهيد باكري و همت، بهمراه با صحنه هايي از حمله لباس شخصي‌هاي حكومت به منزل شهید باکری كه در شنبه شب از شبكه تلويزيوني رسا پخش شد در اختيار علاقمندان قرار ميگيرد. لازم به يادآوريست این فیلم در حالی منتشر ميشود که مسئولین امنیتی منکر حضور نیروهای لباس شخصی در مقابل منزل شهید باکری شده بودند:


مدت 12 دقيقه

پخش با كيفيت عالي


حـصـــــر ريشـــه‌هاي آزادي

پخش با كيفيت متوسط


لينك دانلود فرمت "3gp" كيفيت متوسط
لينك دانلود فرمت "avi" كيفيت متوسط

===============
پيوندهاي مرتبط با اين مطلب:
» پدر يك شهید خطاب به سردار جعفری: چرا پاسخ نامه همسر شهید باکری را نمیدهید؟
» دختر شهید باکری: ۲۷ سال نیامدند خانه ما بگویند حالمان چطور است؛ حالا اینگونه آمدند
» محتشمی پور : کودتاچیان شهدا را برای گواهی حقانیت قدرت پوشالی غصب شده شان می خواهند
» هجوم به خانه شهید باکری و «نامی» که یادشان نیست
» هجوم لباس شخصی ها به خانه شهید باکری، حمله به جلسه قرآن خانم ها
» همسر شهيد حميد باكري: سردار جعفری! شـما به امانت شهــــــدا خیانت کـــردید

2 نظرات :: ويدئوي «اين تذهبون؟» [حصــر ريشه‌هاي آزادي] از شبكه رسا در رابطه با حمله نئوبسيجيان به بيت باكري

  1. يا علي مومن، همتت بلند. جاي تقدير دارد از شما و رسا براي ساخت و انتشار اين مستند تلخ اما مثل عسل!.

    ايها النظام! این تذهبون؟؟؟ شمايي كه اكنون سلطنت داريد! براستي به كجا ميرويد؟؟؟

    به كجا چنين شتابان؟!

  2. سردارهمدانی به روزنامه کیهان: این چرندیات چیست؟

    فرمانده سپاه محمد رسول‌الله با انتقاد از مطلبی که روزنامه کیهان از شهید همت منتشر کرده بود، گفت: «چندی پیش دیدم کیهان تیتر زده که شهید همت به یک بسیجی می‌گوید: پوتین خود را دربیاور و وقتی آن بسیجی پوتین خود را در می‌آورد، شهید همت آب داخل پوتین را می‌خورد. باید پرسید این چرندیات چیست و اساساً این چه حرفی است؟»

    به گزارش ایلنا، سردار حسین همدانی در اولین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت روحانیون رزمنده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ طی سخنانی به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار کرد امروز هر کسی و در هر سطری می‌تواند بدون نیاز به هیچ گونه تحلیل سند و مدرکی دستاوردهای دفاع مقدس را با مقایسه شرایط فعلی عراق و کشورمان ببیند.

    فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران در ادامه با طرح این سوال که چه وظیفه‌ای بر دوش مسئولین قرار دارد؟، تصریح کرد اگر نتوانسته‌ایم ارزش‌های دفاع مقدس را منتشر کنیم، آیا جز هنرمندان، خطبا، منبری‌های ما مسئول هستند؟ در این خصوص حتی مقام معظم رهبری نیز فرموده‌ بودند که روحانیون در سخنرانی‌های خود باید به رشادت‌ها و حماسه‌های دفاع مقدس اشاره کنند.

    همدانی با بیان خاطراتی از سال‌های دفاع مقدس، عنوان کرد که فضای جبهه و جنگ، به گونه‌ای بود که هر آن کس که از ارزش‌های دینی فاصله داشت و به جبهه‌ها می‌آمد جبهه او را می‌ساخت. زیرا در جبهه غیبت و تهمت نبود، خدا، علی، فاطمه، ایثار و شهامت بود. هر کسی که غیبت می‌کرد به عنوان جریمه ده روز از ماندن در جبهه محروم می‌شد. تهمت در جبهه‌ها معنا نداشت پول و دنیا نیز ارزشی نداشت.

    فرمانده سپاه محمد رسول‌الله در پایان از مطلبی که روزنامه کیهان از شهید همت منتشر کرده بود، انتقاد کرد و گفت: «چندی پیش دیدم کیهان تیتر زده که شهید همت به یک بسیجی می‌گوید: پوتین خود را دربیاور و وقتی آن بسیجی پوتین خود را در می‌آورد، شهید همت آب داخل پوتین را می‌خورد. باید پرسید این چرندیات چیست و اساساً این چه حرفی است؟ زیرا ما خاطرات بسیار زیادی را از دوران مقدس داریم.»

جديدترين ديدگاه خوانندگان