بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

سید علیرضا بهشتی شیرازی با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد

سید علیرضا بهشتی شیرازی با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد

. ادامه راه سبز(ارس): سید علیرضا بهشتی شیرازی ساعتی پیش به قید وثیقه آزاد شد.

به گزارش خبرنگار کلمه مشاور ارشد میرحسین موسوی که از دیماه سال گذشته در بازداشت موقت به سر می برد پس از تحمل هفته ها زندان انفرادی و ماهها بازداشت در بند عمومی ساعتی پیش با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

بهشتی شیرازی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و دبیر هیات دولت در دوره میرحسین موسوی بود. وی در دوره بیست ساله سکوت و سانسور موسوی به فعالیت های فرهنگی پرداخت.

بهشتی شیرازی با بازگشت موسوی به عرصه انتخابات در قامت مشاور وی به عرصه سیاست بازگشت.

2 نظرات :: سید علیرضا بهشتی شیرازی با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد

  1. محکومیت طبرزدی به ۹ سال زندان

    حشمت الله طبرزدی به ۹ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد. به گزارش کلمه این فعال سیاسی، دانشجویی و سردبیر هفته نامه توقیف شده پیام دانشجو از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ۹ سال زندان تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
    طبرزدی به دلیل اقدام تبلیغی علیه نظام به یک سال، اجتماع و تبانی ۵ سال، توهین به رهبر دو سال و برهم زدن نظم و آسایش عمومی از طریق شرکت در تجمعات به یک سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.

  2. محاکمه عماد بهاور به اتهام شرکت در تجمعات

    برخلاف ادعای احمدی‌نژاد که در نیویورک گفته بود کسی در ایران به خاطر شرکت در تجمع بازداشت نمی‌شود، صبح روز یکشنبه دادگاه عماد بهاور، به همین اتهام و دو اتهام دیگر، به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

    به گزارش میزان خبر، اولین دادگاه رییس شاخه جوانان نهضت آزادی ایران،پس از سه بار تعویق زمان دادگاه، در شعبه ی ۱۵ دادگاه انقلاب، امروز و با حضور قاضی صلواتی و نماینده دادستان برگزار شد.

    نماینده دادستانی اتهامات بهاور را “اقدام علیه امنیت ملی”، “تبلیغ علیه نظام” و “شرکت در اجتماعات بعد از انتخابات” عنوان کرد که این فعال سیاسی به طرح دفاعیات خود در این خصوص پرداخت.

    تاریخ دادگاه بعدی این زندانی سیاسی هنوز مشخص نشده است.

    گفتنی است عماد بهاور از اسفند ماه سال گذشته در بازداشت موقت به سر می برد و هم اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین است.

جديدترين ديدگاه خوانندگان