بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

حجت الاسلام نقویان: برخی افراد با ایجاد جار و جنجال خود را نماینده جمع می شمارند

واكنش جالب سخنران مشهور به یك نامه تهدیدآمیز در یزد:
تا چه زمانی باید به جنجال آفرینان بی منطق و بی تحمل میدان داد؟

. ادامه راه سبز(ارس): اقدام برخی حامیان افراطی دولت در ارائه نامه تهدیدآمیز به حجت الاسلام نقویان، با واكنش وی مواجه شد و این سخنران اهل ذوق و فرهنگ از نویسنده نامه خواست دست كم با ارائه شماره تلفن، امكان گفت وگو را فراهم كند.

به گزارش خبرنگار "آینده" حجت الاسلام ناصر نقویان، كه دیروز در مجلسی واقع در خیابان شهید رجایی یزد سخن می گفت، از نگارش نامه ای تند به خود خبر داد كه در آن فردی گمنام بدون رعایت ادب میزبانی، از وی خواسته بود تا «مختصر آبروی خود را با انتقاد از رییس دولت از بین نبرد» (!)

وبلاگ محلی بهارنو در این زمینه نوشت: سخنان نقویان به گونه ای بود كه ضمن تعریف از اقدامات مفید دولت، برخی انتقادات را به صورت ملایم مطرح كرده بود. اما گویا آستانه تحمل برخی افراد افراطی به حدی پایین است كه حتی تحمل شنیدن چنین انتقاد ملایمی را از آقای نقویان ندارد.

حجت الاسلام نقویان در سخنانش با یادآوری این نكته كه من خود دلسوز انقلاب هستم، ضمن تجلیل از خانواده شهدا و خدمتگزاران، طرح انتقاد از برخی رفتارها و عملكردها را ضروری دانست. وی از فردی كه نامه مزبور را نوشته بود خواست تا شجاع باشد و با درج نام و تلفن خود امكان گفت و گو را فراهم كند.

نقویان در ادامه سخنان خود با تقبیح افراطی گری گفت: در ابتدای انقلاب، فردی در هنگام تكبیر نماز گفته بود: الله اكبر ، خمینی رهبر ، هنگامی كه فردی به او گفته بود جای این شعار در نماز نیست، وی با موضعی تقابلی با ضد ولایت فقیه خواندن فردی كه او را راهنمایی كرده بود، در نماز بعدی هنگام تكبیر گفته بود: الله اكبر، خمینی رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه.

این وبلاگ در ادامه می نویسد: این واقعیت جامعه ماست كه برخی افراد با ایجاد جار و جنجال خود را نماینده جمع می شمارند و با شیوه های گوناگون بیانیه نویسی گمنام، به نام جمعی از فلان جمعیت و جمعی از فلان قشر و .... و به اتهام و افترا پراكنی می پردازند و با شیوه های خشن و سفسطه و تهمت پراكنی ، راه را بر طرح انتقادهای مشفقانه می بندند.

به راستی تا چه زمانی باید به جنجال آفرینان بی منطق و بی تحمل میدان داد و آبرو و حیثیت مردم و نخبگان و شخصیت های گوناگون را در معرض چنین رفتار نابخردانه قربانی كرد؟ چرا باید آستانه ی تحمل ما به قدری پایین بیاید و جامعه ای كه روزی در آن نوای دلنشین «زنده باد مخالف من» سر داده شد ، اینك تحمل شنیدن سخن یك موافق را هم نداشته باشد ؟!

0 نظرات :: حجت الاسلام نقویان: برخی افراد با ایجاد جار و جنجال خود را نماینده جمع می شمارند

جديدترين ديدگاه خوانندگان