بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

فراخوان يكم اسفند براي مراسم هفتم شهدای ۲۵ بهمن

اعلامیه شماره دو شورای هماهنگی راه سبز امید:
فراخوان يكم اسفند براي مراسم هفتم شهدای ۲۵ بهمن

ادامه راه سبز(ارس): شورای هماهنگی راه سبز امید باصدور بیانیه ای از مردم ایران دعوت کرد روز یکشنبه، اول اسفندماه، به منظور هفتمین روز شهادت دو شهید تظاهرات ۲۵ بهمن و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره سایر شهدای جنبش سبز،در تجمع های تهران و شهرستان شرکت کنند.

متن کامل بیانیه،شورای هماهنگی راه سبز امید به این شرح است:
با عرض تسلیت به مناسبت شهادت دو تن از جوانان مظلوم این مرز و بوم درتظاهرات ۲۵ بهمن و با گرامیداشت خاطره دهها شهید جنبش سبز، از ملت بزرگوار ایران دعوت می شود تا در تجمعات بزرگداشت هفتمین روز شهادت این عزیزان که روز یکشنبه اول اسفندماه ۸۹، ساعت ۳ عصر در تهران و شهرستانهای سراسر کشور برگزار می شود، حضور به هم رسانند.

این حضور پرشکوه در آستانه میلاد مسعود پیامبر رحمت حضرت محمد بن عبدالله(ص) و امام جعفر صادق (ع)، علاوه بر حمایت قاطع از مواضع رهبران جنبش آقایان میر حسین موسوی و مهدی کروبی برای ادامه راه دشوار آزادی و کرامت انسان، نشانه اعلام همبستگی با هموطنان کرد در پاسداشت خون این دو عزیز ایرانی شیعه و سنی است که به پای مبارزه با استبداد دینی بر زمین ریخت.

شورای هماهنگی راه سبز امید
۲۸ بهمن ۱۳۸۹

با توجه به برنامه اعلام شده از سوی شورای هماهنگی راه سبز امید برای مراسم هفتم شهدای ۲۵ بهمن ماه در روز ۱ اسفند و استفاده از پتانسیل های شبکه های اجتماعی مجازی چون فیس بوک، صفحه راه سبز امید در شبکه اجتماعی فیس بوک جهت پیگیری آخرین اطلاعات مربوط به راهپیمایی ها و برنامه های آتی معرفی می‌گردد.

آدرس راه سبز امید: https://www.facebook.com/Greenpathofhope

4 نظرات :: فراخوان يكم اسفند براي مراسم هفتم شهدای ۲۵ بهمن

  1. مشاور میرحسین: اول اسفند، بزرگداشت شهدای جنبش سبز

    اردشیر امیر ارجمند، مشاور ارشد میر حسین موسوی در مصاحبه با بی بی سی فارسی ضمن تایید صدور بیانیه از طرف شورای هماهنگی راه سبز امید، بر برگزاری تجمعات روز یکشنبه در تهران و شهرستانها تاکید کرد.

    به گزارش دانشجو نیوز، شورای هماهنگی راه سبز امید با صدور بیانیه ای از عموم مردم برای برپایی مراسم هفتم شهدای ۲۵ بهمن در روز یکشنبه اول اسفند دعوت نمود.

    در روز ۲۵ بهمن و با دعوت میر حسین موسوی و مهدی کروبی، دو تن از رهبران جنبش سبز جهت حمایت از قیام مردم مصر و تونس، معترضان و هواداران جنبش سبز به صورت کاملاً مسالمت آمیز به خیابانها آمده و به شدید ترین شکل ممکن از طرف نیروهای حکومتی سرکوب شدند.

    صانع ژاله دانشجوی تئاتر دانشگاه هنر تهران و محمد مختاری دانشجوی دانشگاه شاهرود شهدایی بودند که در تظاهرات اعتراضی ۲۵بهمن، توسط گلوله مستقیم نیروهای امنیتی و لباس شخصی حکومت جان باختند.

    دفتر تحکیم وحدت نیز با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن کشتار جوانان توسط حکومت و سپس استفاده ی ابزاری از پیکر پاک شهیدان جنبش سبز، به مناسبت شهادت این دو دانشجو در جریان اعتراضات مسالمت آمیز روز ۲۵ بهمن، یک هفته عزای عمومی در دانشگاهها اعلام کرد.

    در خبری دیگر، مجتبی واحدی مشاور مهدی کروبی در مصاحبه با دویچه وله، ضمن بیان اینکه به سختی توانسته با مهدی کروبی ارتباط برقرار کند، گفت: «آقای کروبی گفته‌اند این حکومت هم شجاعت داشته باشد، ما را محاکمه‌ی علنی کند. در آنجا ما ثابت خواهیم کرد که برانداز ما هستیم یا افراد داخل همین حکومت؟ البته براندازی انجام شده است. به این معنا که این حکومت نه اسلامی‌ است و نه جمهوری. این آقایان جمهوری اسلامی را قبلاً براندازی کرده‌اند. آقای کروبی گفته‌اند، روش صدا و سیما هم نشان داده تا چه حد مزدور است و هیچ توقعی ندارند که محاکمات را صدا و سیما پخش کند، اما حداقل به روزنامه‌ها و رسانه‌های مکتوب اجازه دهند روند محاکمه پخش شود.»

  2. فراخوان جنبش سبز مشهد براي 1 اسفند

    در طي اعلان سايت كلمه و دعوت فراگير و عمومي از حضور تمامي هموطنان سبز در سراسر ايران جهت ،بزرگداشت به شهادت رسيدن دو همراه سبزمان،جنبش سبز مشهد بر خود لازم ديد ضمن اعلام همبستگي و همراهي خود با اين جنبش مردمي بزرگ و با تشكر فراوان از حضور سبزتان در دوشنبه 25 بهمن ماه، فراخواني جهت برگزاري مراسم راهپيمايي در روز يك شنبه 1 اسفند ساعت 3 بعد از ظهر،همزمان با تهران و ساير شهرستان ها انجام دهد.مكان دقيق آن متعاقبا اعلان خواهد شد.منتظر پيشنهاد ها و نظرات همه دوستان و همراهان هميشگي سبزمان در مورد مكان ها و ساعت پيشنهادي مي باشيم.

    با تشكر
    جنبش سبز مشهد
    http://jsm1388.blogspot.com/2011/02/1_17.html

  3. عزیزان اصلاح طلب و سایتهاي اطلاح خواه لطفاً بیدار بشید. امروز سخن بمیان آوردن از مصلحت سنجی سخنی هجو و مضحک است. کدام مصلحت سنجی؟ یک طرف افتاده بجون مردم و میزنه میکشه و شعار موسوی اعدام باید گردد سر میده و ذره ای حاضر نیست به خواست مردم تن بده…. بگذارید نسل جوان حق خودش را از این کفتارها باز پس بگیرد. اینقدر ترمز جنبش نباشید.

  4. به فرمان پروردگار ظلم ستيز و به نام مقدس انسان، به خیابان می آییم تا رای مان، کشورمان و حیثیت مان را پس بگیریم. به خیابان می آییم تا در گوش سنگین دیکتاتور فریاد بزنیم که ما صغیر نیستیم ، بلکه انسانهایی رشید هستیم، آزاد هستیم، آزاده هستیم و زندگی ما از آن ماست و آن را هر طور که بخواهیم رقم میزنیم! به خیابان می آییم که امپراتوری ترس و دروغ و تحقیر را برای همیشه ویران کنیم

جديدترين ديدگاه خوانندگان