بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

هوشيار باشيم، دام مشترك فرقه هاي حسين كيهان و مسعود نفاق براي سبزها

هوشيار باشيم:
دام مشترك فرقه هاي "حسين كيهان" و "مسعود نفاق" براي سبزها

ادامه راه سبز(ارس): در روزهای اخیر خبرهای مشکوکی در شبکه های مجازی مطرح شده است که در آن سبزها به تهیه سلام گرم و حتی عملیات شهادت طلبانه ترغیب شوند. با توجه به آنکه مهمترین نقطه قوت سبزها تلاش برای پرهیز از خشونت و تظاهرات مسالمت آمیز است و رهبران سبزها از اجرای بدون تنازل قانون اساسی سخن می گویند به نظر می رسد تنها دو گروه از انتشار چنین پیام های سود می برند:

گروه اول خشونت طلبان داخلی، افرادی در حلقه روزنامه کیهان و بخشی از نیروهای بسیج و لباس شخصی و دستگاه تبلیغات کودتاست که سعی دارد به این وسیله اعتراضات مسالمت آمیز سبزها را تلاش برای خشونت و هرج و مرج جلوه دهد. نمونه ای از این تلاش در شهادت صانع ژاله و مراسم شهید دزدی حکومتی و بعد هم ادعاهای متناقض نماینده ولی فقیه در روزنامه کیهان و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها مشخص شد. به طوریکه برای اولین بار در تاریخ، یک شهید و انسان مرده اینگونه به گروگان رفت و خانواده اش تهدید شد تا حتی صدای ضبط شده افراد خانواده را تکذیب کند. البته پروپاگاندای جناح کودتایی به قدری ناشیانه بود که داد خود دستگاه تبلیغاتی را هم درآورد و البته این ننگ شهید دزدی را با هیچ رنگی دیگر نمی توانند پاک کنند.

گروه دوم خشونت طلبان خارجی و آنهایی هستند که دستشان به خود جوانان وطن در 31 سال پس از انقلاب اعم از تحرکات تجزیه طلبانه و همچنین جنگ 8 ساله آلوده شده است. هرچند این گروه ها به خودی خود اعتباری ندارند، اما دستگاه تبلیغاتی کودتایی عملاً بعد از انتخابات و برای شکست جنبش سبز به هر تلاشی دست زد و به قیمت دوباره زنده کردن این گروه های مرده، نام آنها را وارد اخبار رسمی نمود. هرچند سبزها هیچ گاه در این بازی دوگانه حاکمیت کودتایی – منافقین خارجی وارد نشدند اما این همگامی آنان که البته سابقه تاریخ پس از اصلاحات هم دارد جالب توجه است. دوگانه حسین شریعتمداری – مسعود رجوی تمام توان اطلاع رسانی خود را بر این راستا قرار داده است. از این رو سبزها نباید در این بازی وارد شوند.

نمونه هایی از پیام هایی به شکل زیر در شبکه های اجتماعی پخش شده است و افرادی با شناسه هایی دروغین، سبزها را تحریک به خشونت می کنند. این کار دام هر کدام از این دوگروه باشد مورد نظر سبزها نیست و سبزها باید به محض اطلاع رسانی از موارد اینچنین سایرین را مطلع کنند و از این گونه جریان ها برائت بجویند.


1 نظرات :: هوشيار باشيم، دام مشترك فرقه هاي حسين كيهان و مسعود نفاق براي سبزها

  1. هموطنانان(برادران و خواهران)فرزندان غیور قهرمانهای جنگ 8ساله(دفاع مقدس)قهرمانهای فردای ایران که روزی کودکان به دنیا نیامده این وطن مقدس به خود خواهند بالید.که پدر بزرگهایمان صدام را راندن و پدرانمان استبداد دینی.و ما باید با تمام وجود حافظ این آزادی و استقلال ایران زمین باشیم.هموطنان اتحاد اتحاد راز پیروزی ماست.وزارت اطلاعات جهنمی در صدد نابودی این اتحاد است توسط نیروی های شیطانی خود .فریب نخورید هر جا کو چکترین نوشته که می خواهد از آب گل آلوده ماهی بگیرد به این نوشته هابتازید.حتا شده در فطرت خود.طرحهای در وزارت اطلاعات روی میز است که چندش آور تر از گذشته است(شوریده حال)

جديدترين ديدگاه خوانندگان