بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

به یاد شهیدان و در حمایت از رهبران سبز، اول اسفند به خیابان‌ها می‌آییم

فراخوان رسانه های سبز برای گرامیداشت شهدای ۲۵ بهمن

ادامه راه سبز(ارس): رسانه های جنبش سبز با صدور فراخوانی مشترک از مردم ایران دعوت کردند تا با شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای ۲۵ بهمن شرکت کنند.

در گوشه ای از این فراخوان آمده است: «جنبش سبز ایران تا بهار راهی ندارد و اول اسفند میعاد دوباره ماست برای ماندن در کنار شهدا و رهبران سبز که این روزها در بند و حصر حاکمیت تا با حملات شبانه و عربده های روزانه همچنان مظهر مقاومت و سربلندی جنبش مانده اند.»

و در انتها اين بيانيه يادآور شده اند: «اول اسفند در هفتمین روز پر کشیدن یاران سبزمان و در حمایت از دو یاور همیشگی جنبش سبز در خیابانها و میادین اصلی گرد هم می آییم تا بار دیگر عظمت حضورمان را در مقابل چشمان کور ظالمان فریاد زنیم»

متن کامل فراخوان رسانه های سبز به دین شرح است:

خبر بزرگ حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۵ بهمن ماه آنچنان سبز بود که در زمستان بهار آورد و دستهای استبداد دینی را به رعشه انداخت. مردم آمدند با اینکه می دانستند ، درفش و گلوله همچنان پا برجاست و دل سنگین حاکمان به ناله مظلومان هنوز بی رحم مانده است.

شورای سایت های سبز حضور گسترده و پرشور مردم ایران در لبیک به فراخوان رهبران جنبش سبز را گرامی می دارد و ضمن تکریم پایداری و رشادت هم میهنان سبزمان در راه آزادی و دموکراسی ، سرکوب مردم و حامیان جنبش سبز در
راهپیمایی ۲۵ بهمن توسط ماموران حکومتی را محکوم میکنند.

جمعیت میلیونی در خیابان های تهران در روز ۲۵ بهمن ترس و دلهره ای بر جان تهی از شفقت اقتدارگریان انداخت که باز عنان از کف داد و آتش بر جوانان سبز سرزمین مان گشود. شهادت صانع ژاله و محمد مختاری داغ دیگری شد بر دل های سوخته ای مادران و پدرانی که به آرمان های انقلاب اسلامی امید بسته بودند. ، صانع ژاله و محمد مختاری ، خون بیدارگری بود که بر زمین ریخت و نشان داد که مردم در این زمانه ظلم و میان سه قوه زر و زور و تزویر همچنان ایستاده اند تا درخت آزادی را آبیاری کنند

آنان که نتوانستند روح سبز امید را از ملت ایران بگیرند، کفتار صفت آمدند و پیکر پاک هنرمندان شهادت را به تاراج بردند. مکر خدواند کارشان را ساخت و دست خداوند از دست علیل شان بالاتر بود.

پیکر شهیدانمان را بر دستان گناهکارانشان بالا کشیدند تا شاید سیاهی جامه شان سرخی خون آن را پنهان کند

در این لحظه ها که شب شکسته است از زمستان چیزی نمانده ، چندتن از رجاله هایی که به صندلی های قدرت چسبیده اند در مجلسی که خانه اشغال شده مردم است، در نبود مردم رجز خواندند و توشه تباهی اندوختند.

جنبش سبز ایران تا بهار راهی ندارد و اول اسفند میعاد دوباره ماست برای ماندن در کنار شهدا و رهبران سبز که این روزها در بند و حصر حاکمیت تا با حملات شبانه و عربده های روزانه همچنان مظهر مقاومت و سربلندی جنبش مانده اند.

اول اسفند در هفتمین روز پر کشیدن یاران سبزمان و در حمایت از دو یاور همیشگی جنبش سبز در خیابانها و میادین اصلی گرد هم می آییم تا بار دیگر عظمت حضورمان را در مقابل چشمان کور ظالمان فریاد زنیم

ادوار - امروز - تغییر - نوروز - رسا (شبکه تلویزیونی) - جـــــــرس
میزان خبر - ندای سبز آزادی - سحام نیوز - تحول سبز - دانشجو نیوز

3 نظرات :: به یاد شهیدان و در حمایت از رهبران سبز، اول اسفند به خیابان‌ها می‌آییم

  1. به گزارش فارس، برخی كارشناسان موزه تاریخ طبیعی انگلیس مدعی شدند كه نزدیك به 5 هزار سال پیش انسان‌ها از جمجمه همنوعان خود ظرف غذا می‌ساختند.
    بر اساس این بررسی آنان نتیجه گرفتند كه احتمالا این انسانها اول گوشت همنوع خود را خورده و سپس از جمجمه اش به عنوان ظرف غذا استفاده می‌كرده اند.

    اما بعد از 5 هزار سال همين اتفاق در ايران بگونه ديگر تكرار ميشود! و مزدوران حكومت جوانان وطن را به خاك و خون ميكشند و بعد با مصادره پيكرهاي پاكشان، با كالبد آنها مانور ميدهند و بدنبال خونهاي تازه تري ميگردند

  2. ای پیام آوران آزادی! ای انسانها! ای ادمها! مشکل آنها با اعتراض، تجمع یا تظاهرات ما نیست، مشکل آنها با <> ماست، دارند وجودمان را انکار میکنند، نه اعتراضمان را! زهی خیال باطل اگر تصور کنید در خانه هایتان در امان خواهید ماند،مگر از خیابان به خانه ها شلیک نکردند؟ مگرشما را در بام منزلتان به گلوله نبستند؟ امروز خانه و خیابان یکی است. اگر امروز خیابان را از شما بگیرند، فردا به خانه هایتان هجوم می آورند.نپندارید که خانه هایتان را از آن شما میدانند و به حریم تان تجاوز نمیکنند. امروز خانه شما اشغال شده است، در خانه هایتان هستند و شکنجه تان میکنند!

  3. هموطنان 1 اسفند ماه در راه است.بگذارید از عشق بگویم واز غم دل.پارتیزان یک واژه فارسی ست از پارتها(خراسان بزرگ)گرفته شده.(یقین میدانید که چکار کردند و چگونه دشمن را از پا در می آوردند)رهبران این جنبش سبز مردم هستند.شما ها میدانید چه گونه عمل کنید.سپاه و سیدعلی دروغ میگویند.چرا؟اگر راست میگفتند چرا میر حسین و آیت ا... کروبی در حبس خانگی هستند.1 اسفند پیمان با تمام شهیدان ایران(چه سبز و چه دفاع مقدس و دیگر شهیدان دگر)زمین است ما به خاطر شهیدانمان و حرمت آنان میدانیم چگونه عمل کنیم.یا با نیایش و سر بر سجده نهادن و یا حتا آرام در پیاده رو راه رفتن وزمزمه با شهیدانم ولی در قلب خود آرش وار کمان خود را کشیدن و در انتظار پرتاب نهای به قلب اهریمنان.سپاه پاسداران(نه تمام آنها )بازیچه دست شیطان شده اند ودروغ میگویند.هموطن من دریافتی که چه میگویم من تا اذان صبح بیدار می مانم و برای ایران زمین و تمام هموطنانم و حتا برای فرزندان عربده کشان وکاسه لیسان هم نیایش خواهم کرد(مولای من نگذار دستان من به خون برادرم آغشته شود.مولای من چاره چیست ؟که چشم سید علی کور شد.مولای من من یک گور بی نام نشان می خواهم که در آن باز هم برای وطنم به در گاه تو نیایش کنم

جديدترين ديدگاه خوانندگان