بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

1200 سایت دولتی آمریكا، توسط یک گروه از هکرهای ایرانی، مورد حمله واقع شد

1200 سایت دولتی آمریكا، توسط یک گروه از هکرهای ایرانی، مورد حمله واقع شد

. ادامه راه سبز(ارس): در ادامه واکنش های به قران سوزی چند تن از شهروندان آمریکایی در سالروز وقایع ١١ سپتامبر، مدیر گروه امنیتی و تیم سایبری - مجازیِ موسوم به «آشیانه»، با بیان اینکه آن گروه با توجه به آتش زدن قرآن كریم توسط گروهی افراطی در ایالت فلوریدای آمریكا، بیش از هزار و دویست سایت دولتی آن كشور را هك كرد.

به گزارش ایرنا، كمالیان در این زمینه خاطرنشان کرد "در پی هتك حرمت قرآن كریم و توهین به مقدسات اسلامی توسط كلیسایی افراطی در ایالت فلوریدای آمریكا و در اعتراض به این عمل زشت و ناشایست، گروه امنیتی سایبری آشیانه اقدام به هك بیش از یك هزارو دویست سایت دولتی آن كشور از جمله سایت رسمی ایالت فلوریدا آمریكا(كلیسایی كه كشیش افراطی تری جونز عضو آن است) كرد.

وی با اشاره به اینكه این پروژه از روز پنج شنبه شروع شد و تا عصر جمعه ادامه پیدا كرده، ادامه داد: در این مدت هزار و دویست سایتی كه هك شدند بر روی بیش از سی سرور آمریكایی قرار داشتند.

كمالیان تعداد افراد شركت كننده در این پروژه را در حدود بیست نفر اعلام كرد كه بصورت شبانه روزی فعالیت داشتند و خاطرنشان ساخت: در سال های اخیر و رشد فزاینده اسلام ستیزی در غرب، گروه آشیانه فعالیت های زیادی در زمینه هك كردن سایت‌های مبلغ اسلام هراسی از جمله هك پانصد سایت دانماركی در زمانی كه به پیامبر اسلام توهین شد، انجام داده و صفحات سایت‌های آنها را با صفحه‌ای به نشانه اعتراض مسلمانان به توهین آنان تغییر داده است.

وی ادامه داد: به اعتقاد گروه سایبری آشیانه، اعتراض با شیوه نوین به كشورهایی كه به مقدسات ما توهین می‌كنند، بسیار موثر است و به شكلی كه حتی خیلی از خبرگزاری های داخلی و خارجی با انعكاس اخبار هك كردن سایت‌های مخالف اسلام می‌توانند اعتراض مسلمانان را به جهانیان نشان بدهند.

کمالیان با تاكید بر اینكه در سال‌های اخیر كشورها به جنگ نرم و سایبری جهت پیشبرد منافع ملی خود در دنیای كنونی روی آورده‌اند، گفت: در جنگ سایبری دنیای امروز نه نیاز به اسلحه است و نه تجهیزات نظامی، كشور ما نیز باید خود را بیشتر از گذشته مجهز كرده و بالاترین ضریب امنیتی را برای سایت های دولتی خود فراهم كند تا توسط هكرهای خارجی مورد نفوذ و حمله قرار نگیرند.

در كنار سایت های آمریكایی كه هك شده تصویری از قرآن كریم و آیه 64 سوره مباركه آل عمران به دو زبان فارسی و انگلیسی قرار داده شده كه نشان دهنده اعتراض این گروه به مردم و دولت آمریكا است.

در متن اعتراض این گروه آمده است: از آنجا كه در سال‌های اخیر شاهد گرایش روزافزون به اسلام و تفكرات اسلامی در دنیا هستیم، دشمنان برای مقابله با این گرایش به آتش زدن مقدس ترین كتاب آسمانی روی آورده‌اند كه این عمل نه تنها در عزم و اراده مسلمانان خللی ایجاد نمی‌كند بلكه باعث بالا رفتن اعتقاد و توجه هرچه بیشتر به این كتاب ارزشمند آسمانی می‌شوند.

گروه آشیانه در قالب یك تیم سی نفره بصورت خصوصی فعالیت می‌كند و از اوایل سال ٢۰۰٢، با هدف بالا بردن سطح امنیت سایت‌های ایرانی فعالیت خود را آغاز كرده است.

گفتنی است، با وجود عقب نشینی کشیش کلیسای ایالت فلوریدای آمریکا از تصمیم خود در مورد "سوزاندن قرآن همزمان با سالگرد یازدهم سپتامبر"، گروهی از افراد معمولی، دست به این عمل زده و کتاب مقدس مسلمانان را پاره کرده و به آتش کشیدند.
همزمان یک شهروند آمریکایی، با اعلام قبلی در محل بازسازی برج های دوقلوی نیویورک حضور یافت و در مقابل چشم مردم و دوربین های خبرنگاران، صفحات یک قرآن را پاره کرده و با فندکی که از جیب خود بیرون آورد، به آتش کشید.

0 نظرات :: 1200 سایت دولتی آمریكا، توسط یک گروه از هکرهای ایرانی، مورد حمله واقع شد

جديدترين ديدگاه خوانندگان