بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

ادعای دین داری لباس شخصی ها؛ دروغی تکراری + گزارش ویژه رسا: گروههاي فشار

ادعای دین داری لباس شخصی ها؛ دروغی تکراری

. ادامه راه سبز(ارس): "اینان افرادی متدین و دارای انگیزه های مذهبی هستند که مرتدان و ناصبی ها را به قتل رسانده اند." این عبارت را روح الله حسینیان در روز 21 دی ماه 1377 در برنامه ی چراغ در دفاع از متهمان قتل های زنجیره ای گفته است . او هم اکنون زنده است و از کسانی است که هنوز هم به قاتل بودن خود افتخار می کند و هر روز هم از «درآوردن چشم فتنه ی سبز» می گوید.

یــــــکم :

”مسلمانان شاهد باشید و روز قیامت پیش جدم شهادت بدهید که من در راه دین اول کسی هستم که چشم مشروطه طلبان را بیرون آوردم”.

این عبارت منسوب به پسر سید نقیب است ، یکی از اوباشی که در سرکوب انقلاب مشروطه فعال بود .

روزنامه ی حبل المتین چاپ دهلی نو ؛ هنگامی که گزارش کشته شدن یک نفر را در روز ۲۵ آذز ۱۲۸۶ در میدان توپخانه نقل می کند ، این عبارت را گزارش کرده است و ادامه داده است ” و بعد با کارد چشم آن جوان را کند …»

اکنون که یک قرن از انقلاب مشروطه گذشته است و تاریخ ، پرده از نقش دربار در تحریک و تامین اوباش برای سرکوب جنبش مشروطه برداشته است ، می توان در خصوص ادعای پسر سید نقیب قضاوت کرد و می توان شهادت داد که « درآوردن چشم مشروطه طلبان » تا چه اندازه در راه دین بوده و تا چه حد به آئین مسلمانی وفادار بوده است ؟

از قضاوت تاریخ باید عبرت گرفت . برای آن که بدانیم تا چه حد از این قضاوت تاریخی عبرت گرفته ایم و از تکرار آن پرهیز کرده ایم ، به این عبارت که نود سال بعد تکرار شده است دقت کنید :

” اینان افرادی متدین و دارای انگیزه های مذهبی هستند که مرتدان و ناصبی ها را به قتل رسانده اند.”

این عبارت را روح الله حسینیان در روز ۲۱ دی ماه ۱۳۷۷ در برنامه ی چراغ در دفاع از متهمان قتل های زنجیره ای گفته است . او هم اکنون زنده است و از کسانی است که هنوز هم به قاتل بودن خود افتخار می کند و هر روز هم از « درآوردن چشم فتنه ی سبز » می گوید.

از خودمان بپرسیم : براستی ، برای قضاوت در تدین و انگیزه های مذهبی « این افراد » باید ۹۰ سال دیگر هم صبر کرد ؟ آیا هنوز هم لازم است به این دروغ تکراری و تاریخی و این نامسلمانی ، نامی از دین و مسلمانی برد و مهم تر از همه آیا از قضاوت تاریخ عبرتی گرفته ایم ؟

دوم :

۲۶مرداد ۱۳۷۸ ، شورایعالی امنیت ملی گزارش مفصلی را در خصوص نقش حوادث کوی دانشگاه تهران منتشر کرد . در این گزارش با درج چند نقطه (… ) به یکی ار اعضای گروههای فشار اشاره شده است که دارای سوابق متعدد بوده و در ماجرای درگیری با دوتن از وزاری دولت اصلاحات هم حضور داشته است.

بر اساس مستندات و شواهد این فرد مسعود ده نمکی است. همراهی مسعود ده نمکی با گروه های فشار در دهه ی هفتاد مشهور خاص و عام است و البته خود ده نمکی هم این همراهی را انکار نمی کند و البته بنا به یک رسم تاریخی ، او هم انگیزه ی خود را همان دین و مسلمانی و دفاع از ارزش ها و چه بسا کار فرهنگی می خواند.

ده نمکی در دهه ی هشتاد انگیزه های خود را در فیلم های میلیارد تومانی اخراجی ها پی گرفت . فیلمی که یکی از بازیگران اصلی و شاید هم بازیگردان اصلی آن ، همان کسی بود که در سال ۱۳۷۴ حرکات موزون او با یک لباس زنانه ، انگیزه ی ده نمکی و یارانش برای حمله به سینما قدس شد و ایفای تکلیف دینی و امر به معروف و نهی از منکر توسط ده نمکی و موتورسوران همراهش ، به سقط جنین یک زن بار دار منجر شد . مسعود ده نمکی تاکنون به نقش خود در هیچ کدام از ماجراهای مشهور اعتراف نکرده است و هم چنان با انگیزه دینی و به نام دین و مسلمانی به فعالیت های شبهه فرهنگی مشغول است.

اگرچه نقطه چین های گزارش شورای عالی امنیت ملی ، شاهدی تاریخی بر شهامت و صداقت مسعود ده نمکی است اما برای آن که به میزان صداقت و شهامت مسعود ده نمکی بهتر پی ببرید ، چند جمله ای را از او در مصاحبه با روزنامه ی « صاحب قلم » یادآوری می کنیم ، به خصوص آنجا که به شباهت منطق شجاعت خود با صدام حسین اشاره می کند:

” من آنقدر شجاعتش را دارم که اگر در حادثه بودم می گفتم. من در دانشگاه نبودم تازه خیلی از کارها را که دیگران از زیر آن فرار می کنند را ما به عهده می گیریم و به شوخی گفتم: اگر ما آن شب بودیم که نمی گذاشتیم سه شبانه روز طول بکشد، همان شب اول غائله را تمام می کردیم …در زمان صدام رفته بودم عراق، یکی از اعضای حزب بعث از من پرسید در ایران چه خبر شده بود، شنیده ام که دانشگاه ها معترض شده اند. من هم برایش شرح دادم. و او گفت اگر این حادثه در عراق انجام می گرفت صدام دستور می داد کل دانشگاه را با هواپیما نابود کنند و ماجرا تمام می شد ! ”

ســـــــــوم :

مرور تاریخی رفتارهای گروههای فشار، حتی اگر موجب عبرت نشود، این حسن را دارد که ماهیت واقعی آنان را افشا کند و نشان دهد جامه ای که از تارو پود دین و مقدسات برای خود بافته اند، توهمی بیش نیست و حقیقت آن است که پادشاه عریان است.

گزارش ویژه شبكه تلويزيوني رسا: تحليل گروههاي فشار

دانلود فرمت "3gp"

مهستی شیرازی

0 نظرات :: ادعای دین داری لباس شخصی ها؛ دروغی تکراری + گزارش ویژه رسا: گروههاي فشار

جديدترين ديدگاه خوانندگان