بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

استاندارد تهران: اتاق توطئه علیه هدفمند کردن یارانه‌ها فعال شده است!

استاندارد تهران:
اتاق توطئه علیه هدفمند کردن یارانه‌ها فعال شده است!

. ادامه راه سبز(ارس): استاندار تهران که تمامی انتقادات را “هدفمند و یکپارچه و در راستای فعالیت اتاق توطئه” می‌داند، مدعی شده است که مخالفان دولت اتاق توطئه علیه قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را فعال کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، مرتضی تمدن استاندار تهران در حاشیه برگزاری سومین همایش بین المللی صنعت سی ان جی افزود: این اتاق توطئه از سه چها روز قبل فعال شده و مخالفان دولت و دشمنان خارجی در آن حضور دارند.

او گفت: از چهار روز قبل سایت‌ها و رسانه‌ها به صورت هدفمند و یکپارچه علیه این قانون موضع گیری کرده‌اند و ما متوجه شدیم اقلیت شکست خورده سیاسی که اجرای این قانون را به نفع خود نمی‌داند در این کار دخیل است.

تمدن ادامه داد: ما برخورد قانونی را با این افراد خواهیم داشت چراکه مخالفان این قانون از محل توزیع نادرست یارانه‌ها ثروت‌های افسانه‌ای اندوخته‌اند و می‌دانند اگر این قانون اجرا شود نام دولت دهم در تاریخ ماندگار می‌شود.

استاندار تهران در پاسخ به این سئوال که آیا اقدامات امنیتی لازم برای اجرای هدفمندی یارانه‌ها اندیشیده شده است، گفت: این کار هیچ تبعات امنیتی ندارد. اگر قبلا با سهمیه بندی بنزین اتفاقی افتاد؟ مطمئنا باشید این بار هم هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

وی اظهار کرد: البته همان زمان هم من معتقدم که مردم نبودند که تنش ایجاد کردند بلکه گروهی از همان مخالفان چنین اقداماتی را انجام دادند اما مطمئن باشید این اتفاق دیگر در کشور تکرار نمی‌شود و ما اصلا تهدید امنیتی احساس نمی‌کنیم.

تمدن افزود: تبلیغ و مانور روی این مساله کار همان مخالفان است که می‌خواهند فضا را قبل از اجرا با مشکل مواجه کنند.

استاندار تهران مدعی شد: پیش‌بینی‌های لازم برای هدفمندی یارانه‌ها صورت گرفته و پیشگام خود مردم هستند چون شیرینی سهمیه بندی را درک کرده‌اند. در ضمن اجرای این قانون تبعات مثبتی برای مردم دارد اما دشمنان می‌خواهند این شیرینی را تلخ کنند.

او تمامی انتقادات را هدفمند و یکپارچه و در راستای فعالیت اتاق توطئه دانست!.

پیش از این هم محمود احمدی‌نژاد مدعی شده بود که ستادی علیه هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور تشکیل شده است. وی در باره چگونگی تشکیل این ستاد و افراد هماهنگ کننده آن چیزی نگفت.

============
پيوندهاي مرتبط با اين مطلب:
» اجرای هدفمندکردن یارانه ها در شرایط کنونی خودکشی است
» واپسین هشدار؛ باقی مانده طبقه متوسط نیز به طبقه فقرا خواهند پیوست

0 نظرات :: استاندارد تهران: اتاق توطئه علیه هدفمند کردن یارانه‌ها فعال شده است!

جديدترين ديدگاه خوانندگان