بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

بیانیه مجمع روحانیون مبارز در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

بیانیه مجمع روحانیون مبارز در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

. ادامه راه سبز(ارس): مجمع روحانیون مبارز در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد:« دولت غاصب اسرائیل در زیر فشار افکار عمومی احساس ناتوانی می کند، جنایاتش به جایی رسیده است که بیم دارد حامیان همیشگی نتوانند برای همیشه از موجودیت آن چون گذشته دفاع کنند و در برابر جهان اسلام تنها بماند.رژیم غیر قانونی اسرائیل برای برون رفت از این کابوس وحشتناک در پی آن است تا شاید جهان اسلام را در برابر مسیحیان قرار دهد.»

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجمع روحانيون مبارز، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در بهت و ناباوری فاجعه رخ داد، در برابر چشم جهانیان به کتاب مقدس بیش از یک میلیارد انسان مسلمان اهانت شد، نابخردان خاک به خورشید پاشیدن، از این فاجعه نه تنها مسلمانان که غیر مسلمانان نیز ابراز ناخرسندی کردند و آن را محکوم دانستند. اکنون همه می خواهند بدانند چرا این فاجعه رخ داد؟ چه کسی از هتک حرمت مقدسات سود می برد؟ در بررسی ها و تبیین فاجعه انگشت اتهام بیش از هر چیزی به سوی صهیونیست ها نشانه رفته است، دولت غاصب اسرائیل!

بیش از نیم قرن است که دولت نامشروع اسرائیل رو در رو مسلمانان ایستاده است و دستاورد این دولت نژاد پرست زورگو تاکنون آوارگی میلیون ها انسان از خانه و کاشانه خود، کشته شدن هزاران شهروند فلسطینی از زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان خردسال تنها به جرم این که نمی خواهند کاشانه خود را ترک کنند، اسارت و زندانی شدن هزاران جوان غیرتمند که تاب تحمل جفاکاری و رذالت صهیونیست ها را ندارند و مقاومت می کنند، و هزاران میلیارد خسارتی است که بر کشورهای مجاور سرزمین فلسطین و خاورمیانه تحمیل کرده است.

اکنون در پایان این همه جرم و جنایت نه آرامشی به دست آورده است و نه در افکار عمومی منطقه مشروعیتی نصیبش شده است.

دولت غاصب اسرائیل در زیر فشار افکار عمومی احساس ناتوانی می کند، جنایاتش به جایی رسیده است که بیم دارد حامیان همیشگی نتوانند برای همیشه از موجودیت آن چون گذشته دفاع کنند و در برابر جهان اسلام تنها بماند.

رژیم غیر قانونی اسرائیل برای برون رفت از این کابوس وحشتناک در پی آن است تا شاید جهان اسلام را در برابر مسیحیان قرار دهد. اسلام و مسیحیت دو کانون پر جاذبه میلیارد ها انسانی است که در جستجو راه به آسمان معنویت و ایمان به حقیقت هستی هستند، دو جریان جاری تاریخند که موحدان عالم را به پاکی و پاکیزگی از آلایش های بی ایمانی تا افق های نور تا خورشید تا خدا می برند. این دو کانون معنویت و ایمان سدی است در برابر امواج ماده پرستی، الحاد و خدا ستیزی.

صهیونیست های توطئه گر در پی آن هستند این دو کانون قدرت جهان را به هر بهانه ای رو در روی هم قرار دهند، اهانت به قرآن مجید نه از سر ایمان و اعتقاد پیروان حقیقی عیسی مسیح (ع) که بی گمان معلول توطئه ای برای تحریک جهان اسلام است، همچنان که حادثه یازده سپتامبر نیز در بررسی ها بسیار مشکوک می نمود و اگر به ظاهر دست چند نفر مسلمان در آن دیده می شد اما دست توطئه گر صهیونیست ها نمی توانست در آن حادثه به طور کامل خود را پنهان کند و بلافاصله در همان زمان شنیده شد که این آغاز دوباره جنگ های صلیبی است! آن روز هر چند هوشیاری جهان اسلام اجازه نداد این توطئه گران به تمام اهداف توطئه دست یابند لیکن بهانه ای شد که همپیمانان صهیونیست ها به دو کشور اسلامی چنگ بیندازند افغانستان و عراق که هنوز زیر چکمه اشغالگران بر خود می لرزند، ولی توطئه گران تا رسیدن به شوم ترین مقاصد خود همچنان توطئه می کنند و امروز در قالب اهانت به قرآن مسلمانان آتش افروزی می کنند، اگر خدای نخواسته اقدامی انتقام جویانه از سوی مسلمانان رخ دهد بی تردید از این خصومت ورزی ها آن کس که سود می برد صهیونیست ها و دولت غاصب اسرائیل است، این دولت مکار در پی آن است که مسلمانان و مسیحیان رو در روی هم قرار گیرند تا این تبهکاران بد سابقه لختی بیاسایند و به آینده قابل اطمینان برای خود بیاندیشند و چاره کار خود سازند.

در چنین شرایطی مؤمنان در هر دو کانون ایمان و معنویت باید بسیار هوشیارانه به این توطئه نگاه کنند با رفتاری خردمندانه و به دور از احساسات کور اجازه ندهند آتش این توطئه صهیونیستی شعله ور شود. وقت آن رسیده است که جهان مسیحیت به فریاد مظلومانه فلسطینیان گوش فرا دهند و در فتنه دولت غاصب و ستمگر اسرائیل بیاندیشند، باید از دولت آمریکا و سایر دولت ها بخواهند به خاطر منافع و مطامع مادی و تسلط بر اقطار اسلامی و غیر اسلامی از این دولت بدفرجام بیش از این حمایت نکنند و اجازه دهند مسلمانان، مسیحیان و یهودیان ( مؤمنان راستین به خداوند ) مشکل اقلیت صهیونیست را چاره کنند، مسیحیان و یهودیان مؤمن به آیین آسمانی بدانند که حمایت های بی دریغ دولت های آمریکا و نیز دولت های اروپایی تاکنون از اسرائیل آتشی را شعله ور کرده و به آن دامن می زند که دود آن به چشم همه موحدان عالم می رود و تنها بازار جهان خواران بی رحم را - که اسرائیل حافظ منافع آنها در خاور میانه است – گرم می کند.

خداوندا صهیونیست های اشغال گر نه بر جان و مال و عرض و نوامیس انسان ها رحم می کنند و نه حرمت کتاب تو را پاس می دارند و نه خیری از وجود این دولت غاصب برای بندگان تو هست پس تو با دست توانایت این تبهکاران را ریشه کن فرما و کسی را از آنان در روی زمین باقی مگذار.

مجمع روحانیون مبارز
1389/6/22

0 نظرات :: بیانیه مجمع روحانیون مبارز در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

جديدترين ديدگاه خوانندگان