بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

بیانیه مهم مجمع روحانیون مبارز درباره ادعاهای مقام نظامی-امنیتی + فايل pdf

بیانیه مهم مجمع روحانیون مبارز درباره ادعاهای مقام نظامی-امنیتی

. ادامه راه سبز(ارس): مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به ادعاهای مطرح شده از سوی یک مقام نظامی-امنیتی (سردار مشفق) بیانیه مهمی صادر کرد.

در این بیانیه با اشاره به سخنان سردار موسوم به مشفق که مامور ستاد کودتا علیه نظام و انقلاب است و نیز برشمردن تهمتهای ناروا دروغها و تحلیل های بیمارگونه ای که این مامور امنیتی درباره یک جریان سیاسی کشور داشته است آن را یاد آور عملیات تبلیغی نازیست ها و فاشیست ها و نظام تمامیت خواه استالین دانسته است که دروغ را باید هر چه بزرگتر گفت.

در این بیانیه تاکید شده است همه آنچه در سند مهم این مقام امنیتی اورده شده است نشان می دهد: گوینده که وابسته به یک جریان نظامی و امنیتی است از عملیات گسترده بخشی از نیروهای نظامی و امنیتی کشور که به نفع جریانی خاص و جبهه ای معلوم و شخصی معین وارد صحنه شده و با انواع شیوه‌ها علیه سایر جبهه ها و جریانات و کاندیداها تلاش کرده اند تا جلو رای آوردن احتمالی آنانرا بگیرند پرده برداشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع روحانیون مبارز، متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

لاَّ یحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوَءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَن ظُلِمَ وَکَانَ اللَّهُ سَمِیعاً عَلِیماً – نساء / ۱۴۸

ملت شریف و آزاده ایران


چکیده:
وقتی با کمال تاسف بازجویی ها نیز در جهت همین توهمات و مطالب ناروا و برای گرفتن اقرار از متهمان است، وقتی کیفرخواست ها کم و بیش براساس همین دیدگاهها تنظیم شده است ، وقتی بسیاری از احکام دادگاههایی که بدون پیروی از ضوابط آئین دادرسی و رعایت قانون اساسی صادر شده است و متضمن ظلم آشکار در حق بسیاری از متهمان متعهد و انقلابی است و از شیوه های آشکار شده در این گفتارها پیروی می کند و تحت تاثیر این جو ساختگی است، وقتی دستگاههایی که وظیفه تدوین و ترویج معیارهای عقیدتی و سیاسی رادر نهادهای مهم نظام و نیز آموزش نیروهای جوان و افزایش بصیرت آنها را دارند به القاء همین مطالب می پردازند و ذهنها را از دروغ و نفرت پرمی‌کنند. وقتی بولتن‌ها همین اراجیف و دروغ ها را می پراکنند آیا به این نتیجه نمی رسیم که داستان از دروغپردازی و یاوه سرایی فردی یا محفلی فراتر است؟ سخن نه تنها از ظلم به افراد و شخصیت های هر چند بزرگ که ظلم و جنایت به نظامی است که برای آن سنگین ترین هزینه های تارخ ایران پرداخته شده است.

جهت مشاهده و دانلود و متن كامل اين بيانيه روي تصوير زير كليك كنيد
(فرمت pdf)


============
پيوندهاي مرتبط با اين مطلب:
» کودتا اینجـاست!: ساختار فتنه از نگاه یک باند امنیتی بیمـــــــــــــار
» براي شنيدن و دانلود فايل صوتي سخنان سردار اطلاعاتي امنيتي "اينجا" كليك كنيد
» شكايت 7 فعال سیاسی از گروه نظامی– اطلاعاتی و آمران در انتخابات + فايل صوتي
»
در ديدار موسوي و خاتمي: ابراز تأسف شدید از ادامه دروغ پراكني هاي عوامل كودتا

1 نظرات :: بیانیه مهم مجمع روحانیون مبارز درباره ادعاهای مقام نظامی-امنیتی + فايل pdf

  1. روزنامه مرتضی نبوی؛ هر روز حداقل یک دروغ به مخاطبان خود

    روزنامه رسالت برای چند دهمین بار طی هفته‌های اخیر دروغی شاخدار و خنده‌دار علیه گروه‌ها و چهره‌های اصلاح‌طلب مطرح کرد.

    به گزارش«پارلمان‌نیوز»، در حالی‌که روزنامه رسالت در چند ماهه اخیر در ستون گفته‌ها و شنیده‌های خود دروغ‌های متعددی را برای متهم کردم اصلاح‌طلبان به هزار کار نکرده سرهم کرده است اما روند دروغ‌بافی‌های این روزنامه به جایی رسیده که در واضح‌ترین مسائل هم به دروغ‌گویی دست می‌زند.

    امروز نیز این روزنامه در این ستون مدعی سکوت محض اصلاح‌طلبان در برابر هتک حرمت صورت گرفته به قرآن کریم شدند و از ندادن بیانیه توسط گروه‌های اصلاح‌طلب همچون مجمع روحانیون مبارز به شدت انتقاد کرد.

    این در حالی است که تنها در مورد مجمع روحانیون مبارز، این تشکل سیاسی- مذهبی اصلاح‌طلب در پی تهدید کشیش آمریکایی یک بیانیه صادر کرد، بعد از هتک حرمت به قرآن یک بیانیه دیگر صادر کرد و در آخرین جلسه شورای مرکزی خود نیز این اقدام را به شدت محکوم کرد.

    به نظر می‌رسد دست اندرکاران روزنامه رسالت نیز به آفت گرفتن گوش‌ها با دو دست و بستن دو چشم بر روی حقایق که در یکسال اخیر گریبانگیر بسیاری از رسانه‌های اصولگرا شده مبتلا شده و حتی زحمت اندکی تحقیق و یک سرچ ساده در موتورهای جستجوگر در مورد ادعاهایشان را به خود نمی‌دهند.

    ضمنا بد نيست كه توجه ايشان به خواندن نامه های جداگانه ای كه رييس دولت اصلاحات به به اسقف اعظم کلیسای جامع واشنگتن و دبیرکل ائتلاف تمدن های سازمان ملل متحد در 18 شهريور نوشته اند جلب كرد!:

    http://www.khatami.ir/fa/news/991

    رسالت مرتضي نبوي: هر روز يك دروغ

    ۲۷ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۳۵

جديدترين ديدگاه خوانندگان