بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

سخنگوي فراكسيون خط امام: احمدي‌نژاد و اطرافيانش به دنبال تحريف انديشه‌هاي امام هستند

سخنگوي فراكسيون خط امام:
احمدي‌نژاد و اطرافيانش به دنبال تحريف انديشه‌هاي امام هستند

. ادامه راه سبز(ارس): سخنگوي فراكسيون خط امام(ره) مجلس تاكيد كرد: احمدي‌نژاد و اطرافيانش به دنبال تحريف انديشه‌هاي امام هستند.

داريوش قنبري در گفت‌وگو پارلمان‌‌نيوز، با اشاره به سخنان محمود احمدي‌نژاد مبني بر نفي سخنان رهبر فقيد انقلاب درباره در راس بودن مجلس در تمام امور با بيان اينكه تاكيدات مقام معظم رهبري همیشه با هدف احياي نقش نظارتي مجلس بوده است چرا كه ما شاهديم نقش نظارتي مجلس نسبت به گذشته بسيار ضعيف شده و مجلس جايگاه خاصي كه در قانون اساسي در ارتباط با نظارت پيش‌بيني شده به معناي واقعي ندارد، تاكيد كرد: امام خمینی (ره) هم این جمله را برای یک مقطع خاص نفرموده‌اند بلکه قطعیت داشته است که مجلس در راس همه امور است.

وي افزود: مجلس قدرت خود را با مماشات با رییس جمهور از داست داده است این اولین بار نیست که احمدی‌نژاد برای تضعیف مجلس تلاش می کند وقتی حرف‌های امام(ره) را تفسیر به رای می‌کنند در واقع به دنبال تحريف انديشه‌هاي امام هستند و به نفع خود آن را به خورد مردم می‌دهند.

به گفته قنبري جمهوری اسلامی که احمدی‌نژاد از آن حرف می‌زند یک جمهوری اسلامی دیگر است و با آنچه در اندیشه امام خمینی بود متفاوت است نه نشانی از اسلامیت دارد نه نشانی از جمهوریت و مطمئنا مردم به این نوع اندیشه آری نگفتند بلکه آنچه مردم میخواهند جموری اسلامی زمان امام است و توجه به قانون اساسی که تدوین شد.

وي يادآور شد: در قانون اساسی دولت مجری است یعنی اجرای بی کم و کاست مصوباتی که قانون و مجلس تعین می‌کند پس این گفته رئيس دولت تحریف اندیشه امام است که امروز به وضح از سوی ایشان و اطرافیانشان با شعار جمهوری ایرانی ، دوتس با مردم اسراییل و ... دیده می‌شود.

عضو فراكسيون خط امام(ره)مجلس معتقد است اگر مجلس زمانی که رییس جمهور از اجرای قوانین سر باز میزد واکنش درستی داشت امروز این سخنان محیرالعقول درباره مجلس از زبان ایشان شنیده نمی‌شد.

قنبری با شاره به اینکه نه تنها امام خمینی (ره) بر این عقیده بودند که مجلس در راس تمام امور است بلکه رهبر معظم انقلاب هم بارها بر این موضوع تاکید داشته‌اند، گفت : در تمامی نظام‌های دموتراتیک دنیا مجالس وظیفه قانون‌گذاری را دارند و ایران هم از این اصل مستثنی نیست مجلس اجازه نقد ، تذکر و حتی استیضاح و برکناری دولت را دارد اما رییس جمهور اجازه انحلال دولت را ندارد و تین نشانه قدرتی است که قانون اساسی به مجلس داده است وجود نخست وزیر یا نیود این سمت به شان و منزلت مجلس اضافه نمی‌کند یا از آن نمیکاهد و سالها پس از نبود سمت نخست وزیری همه روسای جمهور بر اجرایی بودن سمت خود و نقش قانونگذاری مجلس آگاه بودند این گفته آقای احمدی‌نژاد نقض حرفهای امام خمینی (ره) و فرمودهای رهبری در خصوص وحدت میان قواست و این حرف جز ضعیف کردن مجلس چیز دیگری نیست و نهادهای نظارتی باید پاسخی برای این گفته پیدا کنند تا اذهان عمومی و محلس ا قانع کند.

وي در پايان تاكيد كرد: از فرمايشات رهبري در ديدار سال جاری با نماندگان مجلس اين بود كه صرفا نظارت در ارتباط با دولت مطرح نباشد؛ بلكه نمايندگان در ارتباط با مجلس هم نظارت همه جانبه و گسترده‌اي را در ابعاد مختلف اعمال كنند و به نباید به این فرمایشان بی توجه بود.

0 نظرات :: سخنگوي فراكسيون خط امام: احمدي‌نژاد و اطرافيانش به دنبال تحريف انديشه‌هاي امام هستند

جديدترين ديدگاه خوانندگان