بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

دست و پا زدن برای تخریب رئیس دولت اصلاحات، کار دست روزنامه رسالت داد!

دست و پا زدن برای تخریب رئیس دولت اصلاحات، کار دست روزنامه رسالت داد:
آیا مدعیان اصول!، تقوای عذرخواهی از خاتمی را دارند؟

. ادامه راه سبز(ارس): در پی دعوت سید محمد خاتمی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، مطلبی علیه خاتمی و این اظهاراتش در سایتی به نام «ایران گلوبال» منتشر و در سایت وزارت امور خارجه اسرائیل با تصویر محمود عباس بازنشر می‌شود. روزنامه رسالت هم این مطلب را برای تخریب خاتمی، نقل می‌کند و به محمود عباس نسبت می‌دهد! حال باید دید آیا این روزنامه مدعی اصولگرایی، این‌قدر تقوا دارد که از خبر دروغ خود عذرخواهی کند؟
روزنامه رسالت به مدیر مسوولی مرتضی نبوی از چهره‌های مدعی انقلاب و اصول و اخلاق و … روز چهارشنبه در ستون «شنیده‌ها و نکته‌ها» خبری را منتشر کرد که حاوی سخنان محمود عباس علیه سید محمد خاتمی بود. اما پس از بررسی‌ مشخص می‌شود که این روزنامه برای تخریب چهره رئیس‌جمهور سابق و منتقد فعلی دولت، تا چه حد دستپاچه و متوسل به دروغ شده است.

به گزارش خبرنگار کلمه، در پی دعوت سید محمد خاتمی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، مطلبی علیه خاتمی و اظهاراتش در سایتی به نام «ایران گلوبال» منتشر می‌شود. سایت مذکور، از جمله سایتهای مخالف نظام است که مطالب انتقادی آن علیه اصلاح طلبان و سبزها، همواره مورد عنایت ویژه کیهان و رسالت بوده است.

سایت وزارت امور خارجه اسرائیل نیز به همین ترتیب، ظاهرا هر روزه مورد مراجعه خبرنویسان کیهان و رسالت قرار می‌گیرد. اما این بار تلاش برای مچ‌گیری و تخریب، کار دست آنها داد و بدین ترتیب مطلبی که نویسنده ایران‌گلوبال علیه خاتمی نوشته بود و در سایت وزارت امور خارجه اسرائیل با تصویر محمود عباس بازنشر شده بود، در روزنامه رسالت از قول محمود عباس علیه خاتمی نقل شد!!

جالب اینجاست که خبرنویسان روزنامه مدعی اصولگرایی، حتی به اندازه سایت وزارت امور خارجه اسرائیل هم مراعات مسائل حرفه‌ای را نمی‌کنند؛ چرا که در سایت اسرائیلی، منبع مطلب ضد خاتمی ذکر می‌شود، اما روزنامه رسالت نه تنها منبع اصلی را ذکر نمی‌کند، بلکه آن را به محمود عباس نسبت می‌دهد!

در این باره، سایت خبری آفتاب نیز نوشت: رفتار غیرحرفه‌ای سایت رسالت و تعجیل و شتاب بیش از اندازه دروازه بانان خبر و مسئولان آن برای خراب کردن یک انسان که مسلمان نیز هست تا آن جا پیش رفته که از سرذوق فراموش کردند منبع خبر و صحت آن را بررسی کنند. حال آنکه در ترم اول رشته روزنامه‌نگاری در دانشگاه به دانشجو آموزش داده می‌شود که صحت منبع خبر فراموش نشود.

حال باید دید آیا گردانندگان روزنامه رسالت که ادعای اصولگرایی آنها به آسمان می‌رسد، اینقدر تقوا دارند که از خبر دروغین خود، که نشانه دست و پا زدن برای تخریب مخالف سیاسی خود به هر شکل ممکن است، عذرخواهی کنند؟

0 نظرات :: دست و پا زدن برای تخریب رئیس دولت اصلاحات، کار دست روزنامه رسالت داد!

جديدترين ديدگاه خوانندگان