بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

شرکت سازنده پراید(کیاموتورز)، از توقف صادرات محصولاتش به ایران خبر داد

در پي روند تحريمهاي مضاعف كره جنوبي عليه ايران:
شرکت سازنده پراید(کیاموتورز)، از توقف صادرات محصولاتش به ایران خبر داد

. ادامه راه سبز(ارس): خبرگزاری فرانس پرس به نقل از مایکل چو سخنگوی کیا موتورز از توقف صادرات خودروهای این شرکت به ایران خبرداده است.

شرکت کیا اعلام کرده که از ماه گذشته صادرات کلیه محصولاتش را به ایران متوقف کرده است. این توقف صادرات شامل خودروهای کامل، کیت و قطعات خودرو می‌شود.
براساس اظهارات این مقام شرکت خودروسازی کیاموتورز کره‌جنوبی که همه در ایران آن‌را با نام خودرو پرایدش می‌شناسند،دولت کره‌ جنوبی در قبال ایران سیاست‌هایی اتخاذ کرده واین شرکت نیز بخشی از این تصمیم دولت کره‌ جنوبی محسوب می‌شود.

این در حالی است که تا کنون از سوی مقامات ایرانی این مساله به طور رسمی تایید نشده اما برخی از مقامات آگاه در گفت وگو با خبرگزاری های مختلف خاطرنشان ساخته اند توقف این صادرات نمی تواند تاثیری بر فروش و یا تضمین قطعات پراید و حتی گران شدن این خودرو در کشور داشته باشد.

براین اساس ، یک مقام مطلع در شرکت اطلس خودرو – نماینده رسمی کیاموتورز در ایران – که در گفت وگو با ایسنا نخواسته نامش فاش شود، درباره اظهارات سخنگوی شرکت خودروسازی کیاموتورز کره‌جنوبی مبنی بر توقف صادرات محصولات این شرکت به ایران گفت:‌ مشتریان ایرانی نگران نباشند. تاکنون مشکلی در زمینه واردات قطعه و خدمات پس از فروش نماینده کیا در ایران به وجود نیامده است.

وی با اشاره به برگزاری چند جلسه داخلی درباره شرایط به وجود آمده، افزود:‌ همچنین جلساتی نیز بین اطلس خودرو و شرکت کیا برگزار شده و مجددا تاکید می‌کنیم هیچ مشکلی به وجود نیامده است.

او در عین حال از ارایه توضیحات بیشتر درباره تاثیر منفی توقف صادرات کیا به ایران بر فعالیت‌های نماینده رسمی این شرکت در کشورمان خودداری کرد.

بر اساس اعلام شرکت کیا، خودرو پراید این شرکت به‌عنوان هاچ‌بکی کوچک بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از خودروهای موجود در جاده‌های ایران را تشکیل می‌دهد که البته بیشتر آن تولید داخل ایران در گروه خودروساز سایپا محسوب می‌شود. درواقع کیا سال گذشته تنها چهار هزار و ۲۱۰ دستگاه از محصولاتش را به ایران صادر کرده که شامل خودروهای اسپورتیج، موهاوی، سراتو، اپیروس، اوپتیما بوده است. البته این شرکت ۱۷ هزار و ۴۰ دستگاه کیت را در همین مدت زمان برای مونتاژ خودرو به ایران صادر کرده است.

با این حال کیا در اظهاراتی توام با بزرگنمایی، اعلام کرده از ماه گذشته کلیه صادرات محصولاتش را به ایران متوقف کرده که این توقف صادرات شامل خودروهای کامل، کیت و قطعات خودرو می‌شود.

توقف صادرات کیا به ایران در حالی رخ می‌دهد که این شرکت هم‌اکنون با بحران فراخوان بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه از محصولاتش در بازارهای جهانی روبه‌رو بوده و اخیرا به همین دلیل مدیرعامل این شرکت از سمت خود استعفا کرد.

منبع: خبر آنلاین

0 نظرات :: شرکت سازنده پراید(کیاموتورز)، از توقف صادرات محصولاتش به ایران خبر داد

جديدترين ديدگاه خوانندگان