بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

دبیرکل موتلفه: مردم از فتنه‌گران گرفته نشوند، خطر وجود دارد

دبیرکل موتلفه: مردم از فتنه‌گران گرفته نشوند، خطر وجود دارد

. ادامه راه سبز(ارس): دبیر کل حزب اصولگرای موتلفه معتقد است، هنوز یک ظرفیت خفته برای فتنه وجود دارد و اگرچه فتنه مدیریت شد اما اگر مردم از فتنه گران گرفته نشوند احتمال خطر وجود دارد.

محمد نبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، صبح جمعه در نشست صمیمی خود با اصولگرایان استان زنجان، با اشاره به آمارها و نظرسنجی‌های صورت گرفته، گفت: «هنوز یک ظرفیت خفته برای فتنه وجود دارد؛ فتنه مدیریت شد اما اگر مردم از فتنه گران گرفته نشوند احتمال خطر وجود دارد و اگر کسی فکر می کند این کار انجام شده خوش بینی است».

حبیبی با رد این تفکر که «اصلاح طلبها مردند و تمام شدند»، خاطرنشان کرد: «درست است شورشهای خیابانی با تدبیر مقام معظم رهبری ریشه کن شد اما اگر مراقبت نکنیم خودخواهی‌ها و تفرقه‌ها را کنار نگذاریم، هیچ تضمینی برای حضور حداکثری اصولگرایان در مجلس نهم وجود ندارد».

دلایل حمایت موتلفه از احمدی نژاد

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود درباره حمایت حزب موتلفه از احمدی‌نژاد در انتخابات گذشته، گفت: «احمدی نژاد در هر دو دوره نه از حزب نظری خواست و نه برای تشکیل کابینه از اعضای حزب کسی را مطرح کرد ولی حزب نیز به هیچ وجه وارد این مقوله نشد و حزب تنها بر اساس معیارها و ارزشهای معتقد به آن در هر دو دوره از احمدی نژاد حمایت کرد».

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی، یادآور شد: «به خاطر پشتیبانی بی نظیر مقام معظم رهبری از دولت نهم، دشمنان می‌خواستند با انتخاب هر فردی غیر از احمدی نژاد ایشان را بشکنند و بگویند رهبری پشتیبان دولت و شخص خاصی است در صورتی که مردم خواسته دیگری دارند».

حبیبی همچنین بر لزوم فصل الخطاب بودن مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: «اینگونه نباشد که هر زمان که فرمایشات مقام معظم رهبری مطابق میل ما بود به به و چه چه کنیم و هر زمان که اینگونه نبود گستاخانه رفتار کنیم».

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به تعاریف متعدد اصولگرایی از دیدگاه اشخاص مختلف نیز گفت: «یک اصولگرایی با تعریف هاشمی داریم که همه در آن جای می گیرند و یک اصولگرایی با تعریف احمدی نژاد داریم که افراد محدودی در آن جای دارند و حزب مؤتلفه هر دو را دارد به این صورت که محوریت آن مقام معظم رهبری است».

برنامه اصولگرایان برای انتخابات آتی

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود بر تلاش همه تشکلهای اصولگرا و اصولگرایان رسیدن به یک اتحاد و وحدت برای موفقیت در انتخابات آتی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برای پیروزی در انتخابات باید لیست واحدی از سوی اصولگرایان ارائه شود، گفت: «ارائه لیست واحد و متحد زمینه موفقیت انتخابات را بالا می‌برد».

وی افزود: «در انتخابات شورا وجود لیست‌های متعدد و برخی تفرقه‌ها موجب شد تا برخی کرسی‌ها را از دست بدهیم».

وی همچنین تاکید کرد برای انتخابات مجلس سال آینده و ریاست جمهوری دوره یازدهم، اصولگرایان نیاز دارند که با نظر متحد و مشترک وارد فضای انتخاباتی شوند و به همین دلیل رایزنی تشکلها و شخصیتهای اصولگرا برای رسیدن به نامزد مشترک لازم و ضروری است.

==============
پيوندهاي مرتبط با اين مطلب:
» موتلفه: خیلی نامردید که تصاویر زشت نقض حقوق بشر در ایران را به جهان مخابره کردید!

0 نظرات :: دبیرکل موتلفه: مردم از فتنه‌گران گرفته نشوند، خطر وجود دارد

جديدترين ديدگاه خوانندگان